دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1402 - 11:30
هیچ کمکی از طرف وزارت ورزش به والیبال نشده است

جلوه: قول می‌دهیم یک هزارم از توان خودمان در لیگ ملت‌ها نزنیم/ برای سفر مارکوپولویی ذهنمان را آماده کرده‌ایم

جلوه: قول می‌دهیم یک هزارم از توان خودمان در لیگ ملت‌ها نزنیم  برای سفر مارکوپولویی ذهنمان را آماده کرده‌ایم
ملی‌پوش والیبال با اشاره به سفر طولانی مدت این تیم به هفته اول لیگ ملت‌ها عنوان کرد ذهن خودمان را برای این موضوع آماده کرده‌ایم تا بتوانیم با این مساله به خوبی خودمان را وفق دهیم.
کد خبر : 850067

مهدی جلوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص شرایط تیم ملی والیبال پیش از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم و افرادی هم که دیرتر به جمع ما در اردو‌ها اضافه شدند با حضورشان وضعیت خوب شد و توانستیم خیلی خوب با هم هماهنگ شویم. ان‌شاءالله با تمرکز، همدلی مضاعف و با تمام وجود می‌رویم بهترین نتایج را بگیریم. تمام برنامه ما این است برنامه به برنامه پیش برویم آن هم به واسطه کادرفنی خوبی که کنار ما هستند. از لحاظ مسائل آنالیزی،بدنی، فنی و تاکتیکی شرایط برای ما خوب است و این کمک می‌کند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

**بازی‌های تدارکاتی مهم‌ترین بخش هماهنگی و آمادگی یک تیم محسوب می‌شود

وی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: به طور حتم بازی‌های تدارکاتی مهم‌ترین بخش هماهنگی و آمادگی یک تیم محسوب می‌شود، زیرا با توجه به شرایط بازی بازیکنان هم می‌توانند داخل زمین یکدیگر را خوب پیدا کنند و هم مربی نسبت به آن چیزی که از نفراتش مدنظر دارد با اجرای آن تاکتیک‌ها درون زمین به خواسته‌های خودش برسد. به نظرم بازی با ترکیه کمک زیادی به ما کرد و قرار است پیش از شروع مسابقات یک دیدار دیگر هم با فرانسه انجام دهیم.

**ذهن خودمان را برای سفرهای طولانی مدت آماده کرده‌ایم 

ملی‌پوش والیبال درباره سفر مارکوپولویی این تیم گفت: بالاخره شرایطی است که باید اتفاق بیفتد و ما هم ذهن خودمان را برای این موضوع آماده کرده‌ایم تا بتوانیم با این مساله به خوبی خودمان را وفق دهیم.

جلوه در خصوص اینکه با توجه به تغییر نفرات تیم باید انتظار چه نتایجی داشته باشیم، تصریح کرد: خداراشکر گروهی که با هم کنار می‌کنند چه از رده‌های پایه و چه در دو سال گذشته با هم خیلی هماهنگ هستیم و ان‌شاءالله موضوع خاصی پیش نیاید، نسبت به سال گذشته هم نتیجه بهتری بگیریم و هم هماهنگ‌تر از قبل داخل زمین ظاهر شویم. 

**بازی با ژاپن برای ما خیلی مهم است

وی درباره بازی با ژاپن به عنوان نخستین دیدار خودمان اظهار داشت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. ما و ژاپن در یک قاره حضور داریم و برای ما این بازی حائز اهمیت است و تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. البته همه تیم‌ها قابل احترام و بازیکنان خوبی دارند، اما چون سال آینده سال المپیک است و تمام تیم‌ها با تمام توان پا به مسابقات می‌گذارند ما هم از این قاعده مستثی نیستیم. به امید خدا برای کسب بهترین نتیجه به استقبال هفته اول خواهیم رفت.

عضو تیم ملی والیبال درباره اینکه آیا از طرف وزارت ورزش کمکی به آنها شد یا خیر، عنوان کرد: آن چیزی که من خبر دارم تاکنون کمکی از طرف وزارت ورزش به ما صورت نگرفت. امیدوارم مسئولان برای مسیر رفت و آمد ما شرایط بهتری فراهم کنند، زیرا این اتفاق می‌تواند به بهتر ریکاوری شدن بازیکنان پس از ورود به ژاپن کمک کند.

**بخواهیم قول جایگاهی بدهیم کاملا اشتباه است

جلوه در پایان با تاکید بر اینکه تمام هدف بازیکنان کسب بهترین نتایج است، گفت: قول می‌دهیم که یک هزارم از توان خودمان نزنیم و تا امتیاز آخر برای تیم بجنگیم و با کسب نتیجه درخورشان والیبال به کشور برگردیم. ما در این مسیر تمام تلاشمان را می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم اما اینکه بخواهیم قول جایگاهی بدهیم کاملا اشتباه است، هر چند باز برای کسب بهترین نتیجه و بالاترین رتبه‌ای که ممکن است به دست بیاوریم تلاش خواهیم کرد. در این راه از مردم می‌خواهم ما را دعا و حمایت کنند و مطمئن باشند برای شادی آن‌ها از هیچ کم و کاستی نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب