دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1402 - 16:47
با حضور مسئولان؛

سرپرست جدید دانشگاه آزاد شاهین‌شهر معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد شاهین‌شهر معرفی شد
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 849992

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با حضور محمد باقری دبیر ستاد استان اصفهان و معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و حجت‌الاسلام حسن عارضی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار و حمیدرضا خدایی به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر معرفی و از تلاش‌های مجتبی جعفری اشکاوندی قدردانی شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این نشست یکی از دلایل پیشرفت و موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر را تعامل همه‌جانبه با مسئولان دانست و خواستار تداوم این همکاری شد و گفت که دانشگاه باید طوری فعالیت کند که محل رفع مشکلات باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر معرفی شد

عارضی تأکید کرد که فضای دانشگاه علاوه بر آموزش و پژوهش باید انسان‌ساز باشد و نیرو‌های متعهد و جهادی تحویل جامعه دهد.

محمد باقری دبیر ستاد و معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان هم در این مراسم خواستار رشد و توسعه مدارس سما و گسترش خدمات دانشگاه آزاد اسلامی شد.

خدایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر هم گفت: ظرفیت‌های خوبی در شاهین‌شهر وجود دارد که امیدواریم فرصت‌ها را برای استفاده از منابع غنیمت بشماریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر معرفی شد

 

به گزارش آنا، خدایی دارای دکتری تخصصی علوم دامی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر بوده که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان و معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته