دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 09:10

استارت تیم ملی فوتبال برای دیدار با مقدونیه از 30 اردیبهشت

شاگردان کی‌روش از پنج‌شنبه هفته جاری تمرینات خود را آغاز می‌کنند.
کد خبر : 84966

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، چند هفته پیش از پایان رقابت‌های لیگ‌ برتر بود که کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت اردویی در اروپا برای تیم ملی فوتبال داشته باشد و با انجام دیدارهای دوستانه شاگردانش را بیش از پیش برای دور دوم مسابقات جام جهانی 2018 روسیه آماده کند. بنابر برنامه اعلام شده تمرینات تیم ملی برای بازی با مقدونیه از 30 اردیبهشت در تهران آغاز می‌شود و اگر دیدار دوستانه دیگری هم از سوی فدراسیون اعلام شود پس از بازی با مقدونیه برگزار خواهد شد.


در این تمرینات بازیکنان تیم های استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز به دلیل درگیری با لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین دیدار پایانی جام حذفی حضور نخواهند داشت. البته این احتمال وجود دارد کی روش نام آنها را در لیست انتظار اعلام کند و در نهایت آنها را با خود به مقدونیه ببرد.


قرار بر این است که تیم ملی بعد از برگزاری دیدار پایانی جام حذفی یعنی دهم خرداد ماه راهی اروپا شود. البته همان‌طور که پیش از این هم گفته شد تیم ملی در خرداد ماه فقط با مقدونیه بازی خواهد کرد و فعلا بازی دیگری فیکس نشده است.


همچنین طبق قولی که مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش داده بود زمین ورزشگاه دستگردی به مدت یک سال در اختیار تیم ملی خواهد بود، تمرینات شاگردان کی‌روش در دستگردی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته