دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1395 - 21:27

مظلومی: با دست خالی سوم شدیم/ خوشحالم همنام ما قهرمان شد

سرمربی تیم استقلال گفت: قهرمانی استقلال خوزستان را به همه آبی‌پوشان و خوزستانی‌ها و همچنین عبدالله ویسی تبریک بگویم.
کد خبر : 84951

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرویز مظلومی در پایان دیدار استقلال برابر صبای قم گفت: این بازی نفسگیر بود. تیم حریف استرسی نداشت و راحت بازی می‌کرد. خدا را هزار مرتبه شکر که به قولی که اول فصل داده بودیم، عمل کردیم. صبا در بازی امروز بازی جوانمردانه را انجام داد. ما روی غافلگیری گل خوردیم. متأسفانه این اشتباهات گریبانگیرمان شده است.»


مظلومی با بیان اینکه به بازی بازگشتیم، افزود: «استقلال برای فتح جام حذفی آماده می‌شود و هر چه در توان‌مان باشد برای این بازی خواهیم گذاشت. باید با قدرت در جام حذفی حضور یابیم. ما در این فصل مهره‌هایی چون روزبه چشمی را از دست دادیم. مهره‌‌هایی دیگری نیز از دست دادیم که جای آنها باید پر شود.»


سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال آیا در سال آینده به جوانگرایی ادامه می‌دهید یا خیر، گفت: «برنامه‌ای که ما داریم جوانگرایی است و به این راه ادامه می‌دهم. ما یکسری جوان داریم که آینده باشگاه استقلال هستند. توقعات از استقلال همیشه قهرمانی است ولی همه توقع دارند که تیمی که دو سال به آسیا نرفته ابتدا سهمیه کسب کند. من دست تک تک بازیکنام را می‌بوسم و جا دارد قهرمانی استقلال خوزستان را به همه آبی‌پوشان و خوزستانی‌ها و همچنین عبدالله ویسی تبریک بگویم. من خوشحالم که اگر ما قهرمان نشدیم اما حداقل یک همنام ما قهرمان شد.»


مظلومی در خصوص اینکه اعلام شد بعد از بازی با صبا تا همین مسابقه فرصت دارد و مظلومی پاسخ داد: «زمان کمی داشتیم و تلاشمان را کردیم اگر باشم و یا نباشم استقلالی هستم و به دنبال زمین خوردن تیم نیستم. هر تصمیمی هیأت مدیره بگیرد قراردادم دو ساله است و به آن تابع هستم.»


او در خصوص اینکه آیا هواداران استقلال از تیم شما راضی هستند،‌گفت: «اگر یک مربی بدشانس در ایران باشد من هستم. ما در نیم فصل دوم چند بازیکنان آسیب‌دیده در تیمم وجود داشتند و در دوره قبل هم که سرمربی استقلال بودم به خاطر همین موضوع جام قهرمانی را از دست دادم. امسال هم همین بود. کرار،‌ریوالدو و شیحی را از دست دادم و با دست خالی به جنگ تیم‌هایی آمدم که بازیکنان بیشتری از ما داشتند. این بضاعت استقلال بود و من هم آن را نشان دادم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: صبای قم استقلال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته