دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1402 - 09:22
تمام شانس‌های پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۱

سه گانه و قهرمانی سوپرجام در انتظار گل محمدی، انتقام و دربی ۱۰۲ در انتظار ساپینتو

سه گانه و قهرمانی سوپرجام در انتظار گل محمدی، انتقام و دربی ۱۰۲ در انتظار ساپینتو
دربی ۱۰۱ که در قالب فینال جام حذفی برگزار می‌شود فرصت‌هایی را نصیب کادر فنی دو تیم می‌کند که حتی ممکن است در آینده کاری آنها تاثیر مستقیم داشته باشد.
کد خبر : 849427

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس با توجه به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران اگر جام حذفی را هم بالای سر ببرد، نه تنها دبل می‌کند بلکه اتوماتیک وار قهرمان سوپرجام هم می‌شود. این بدان معناست که شاگردان گل محمدی اگر بار دیگر استقلال را شکست بدهند در واقع با بردن یک بازی دو جام دیگر را تصاحب می‌کنند و با سه قهرمانی در سه جام مختلف به کار خود پایان می دهند.

 پارسال در سوپرجام استقلال نساجی را شکست داد و حالا اگر موفق به فتح جام حذفی شود، بار دیگر دربی تهران در سوپرجام تکرار خواهد شد اما اگر پرسپولیس بازی را ببرد،عملا چیزی به نام سوپرجام نخواهیم داشت و اتفاق زمان برانکو تکرار می شود.

 پرسپولیس در بازی با هوادار مثل آخرین روزهای لیگ برتر سرحال و آماده نشان داد هرچند که در ساختار دفاعی خود مشکلاتی داشت که قطعاً گل محمدی باید آنها را تا چهارشنبه آینده و بازی با استقلال برطرف کند. او خوب می‌داند که تیمش در آستانه یک بازی بسیار حساس و در عین حال جذاب قرار دارد. گل محمدی احتمالاً با همان نفرات دربی آخر و با همان استراتژی به مصاف استقلال می‌رود و تلاش می‌کند مهره‌های کلیدی این تیم از جمله مهدی قایدی و محمد محبی را از کار بیندازد

در آن سود استقلال و ساپینتو انگیزه های انتقامی دارند.آنها می خواهند انتقام شکست در دور برگشت لیگ برتر را گرفته و با این کار جام حذفی را بالای سر ببرند به این شرط که اشتباهات بازی با نساجی را در خط دفاعی تکرار نکنند. این بهترین اتفاق و شیرین‌ترین پایان ممکن برای تیم ساپینتو است.البته مرد پرتغالی در تک بازی سوپرجام هم موفق عمل کرده بود اما حالا این فرصت را دارد که به جای یک بار، دوبار از پرسپولیس و گل محمدی انتقام بگیرد هرچند که باید منتظر ماند و دید آیا استقلال پرسپولیس را می برد تا برگزاری یک دربی دیگر را به تماشاگران هدیه بدهد یا خیر.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته