دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1395 - 20:47

ویسی: با حمایت مردم خوزستان قهرمان شدیم/ علت قهرمانی ما یکدل بودن‌مان بود

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ساختار تیم برای جام باشگاه‌های آسیا باید درست شود است اگر این شرایط مهیا شد ماندگار می‌شوم.
کد خبر : 84940

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی پس از قهرمانی تیمش در لیگ پانزدهم گفت: «از همه مردم خوزستان به خاطر حمایتی که با تمام وجود از ما داشتند تشکر می‌کنم. حمایت‌های آنها اگر نبود ما قهرمان نمی‌شدیم. خیلی خوشحالم که توانستیم قهرمان شویم. نمی‌توانم احساسم را بگویم و نمی‌دانم که اکنون چه خبر است.»


وی درباره دلیل قهرمانی تیمش اظهار داشت: «دلیل قهرمانی ما یکدل بودن‌مان بود. دست تمام مسئولان و تماشاگران خوزستانی را می‌بوسم که حمایت‌مان کردند و توانستیم قهرمان شویم.»


او در واکنش به اینکه آیا فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت تاکید کرد: «گزینه اول و دوم من استقلال خوزستان است. باید یک سری مسائل برای ادامه همکاری با استقلال درست شود.»


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه فصل قبل تیمش در پلی‌آف در لیگ برتر ماندنی شد و این فصل به قهرمانی رسید، خاطرنشان کرد: «فوتبال همین است. داستان فوتبال همین است که می‌بینید که یک روز تلخی دارد و یک روز هم قهرمانی.»


وی درباره اینکه چه مشکلاتی برای ادامه همکاری وجود دارد گفت: «باید ساختار تیم برای لیگ قهرمانان آسیا درست شود و اگر این شرایط را فراهم کنند در استقلال ماندگار می شوم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته