دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کمیته علمی همایش مدیریت نگهداشت ساختمان مطرح شد؛

تصمیم‌سازی برای راه‌اندازی رشته‌محل «نگهداشت پروژه‌های عمرانی»

تصمیم‌سازی برای راه‌اندازی رشته‌محل «نگهداشت پروژه‌های عمرانی»
عضو کمیته علمی همایش مدیریت نگهداشت ساختمان مهم‌ترین شاخصه این همایش را تصمیم‌سازی برای راه‌اندازی رشته محل دانشگاهی نگهداشت پروژه‌های عمرانی دانست.
کد خبر : 849354

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش مدیریت نگهداشت ساختمان با رویکرد نگرش سیستمی برای نخستین بار در کشور در ساری برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی کمیته علمی همایش مدیریت نگهداشت ساختمان با حضور اعضای این کمیته با تشریح اهداف و محور‌های همایش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزارشد.

منوچهر شیبانی اصل عضو هیئت مدیره انجمن مهندسان راه و ساختمان ایران در این نشست با تأکید بر رویکرد سیستمی و تأثیرگذاری این همایش در حل مسئله و حضور تیم علمی باتجربه اظهار کرد: در جلسه تخصصی اعضای کمیته علمی همایش مدیریت نگهداشت ساختمان، پیشنهاد ارائه شده در راستای رفع چالش‌ها و محور‌های همایش شامل مدیریت و استراتژی‌های نگهداشت ساختمان، بهینه سازی مدیریت ریسک و پایش وضعیت عملکرد ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شیبانی از ویژگی‌های بارز و انحصاری این همایش را برگزاری برای نخستین بار در کشور عنوان و گفت: مهم‌ترین شاخصه این همایش با توجه به تیم علمی قوی که آن را پشتیبانی می‌کند، تصمیم‌سازی برای راه‌اندازی رشته محل دانشگاهی نگهداشت پروژه‌های عمرانی است.

عضو کمیته علمی همایش مدیریت نگهداشت ساختمان نقش فناوری‌های نوین ساختمانی در کاهش نیازمندی‌های تعمیر و نگهداری ساختمان، معرفی سیستم‌های کنترلی و هوشمند مؤثر در بالابردن سطح کیفی مراقبت و نگهداری از ساختمان و روش‌های ارزیابی وضعیت سلامت ساختمان را مهم ارزیابی کرد و افزود: نگرش سیستمی در نگاهداشت ساختمان موضوع بسیار حائز اهمیتی است که در مبحث همایش نگهداشت به آن پرداخته خواهد شد.

وی یادآورشد: همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در برگزاری این همایش قابل تحسین است؛ چراکه این نهاد‌ها از ظرفیت‌های علمی و اجرایی خوب برای برگزاری این همایش برخوردار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته