دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1402 - 19:22
مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی

پرسپولیس نفس هوادار را در ۴۵ دقیقه اول گرفت/ مهار پنالتی شجاعی توسط بیرانوند

پرسپولیس نفس هوادار را در ۴۵ دقیقه اول گرفت  مهار پنالتی شجاعی توسط بیرانوند
پرسپولیس نیمه اول دیدار با هوادار را به سود خود به پایان رساند.
کد خبر : 849313

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) آغاز شد و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس ۲ بر صفر برنده شد. 

داور: علی صفایی

کارت زرد: نیما انتظاری از هوادار

کارت قرمز: عادل باباپور (مربی) از هوادار

گل: گئورگی گولسیانی (۴ پ) ، وحید امیری (۹)

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، عزت الله پورقاز، مرتضی منصوری و مهدی عبدی، نیما انتظاری و سپهر روزی‌طلب، مسعود شجاعی، محمدجواد محمدی، مهدی مهدیخانی، سعید سحرخیزان و حسین صادقی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

پرسپولیس بازی را طوفانی آغاز کرد و در حالی که بازی به دقیقه ۱۰ نرسیده بود توسط گولسیانی و امیری دو مرتبه دروازه هوادار را فرو ریخت. تا دقیقه ۲۰ هوادار نتوانست وارد زمین پرسپولیس شود و هنوز در شوک حملات سرخپوشان بود. بعد از آن هوادار توانست موقعیت‌هایی را خلق کند و در این میان عادل باباپور مربی تیم هوادار بابت اعتراض به داور اخراج شد تا بار دیگر پرسپولیس صاحب توپ و میدان شود. داور روی صحنه‌ای عجیب برای هوادار پنالتی گرفت اما مسعود شجاعی نتوانست اختلاف را کم کند و علیرضا بیرانوند مانع باز شدن دروازه پرسپولیس شد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته