دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1402 - 14:15

بهترین بیمه های مسافرتی آنلاین کدام هستند؟

بهترین بیمه های مسافرتی آنلاین کدام هستند؟
بعد از رزرو هتل خارجی و خرید بلیط، گام بعدی برای داشتن یک سفر بدون استرس انتخاب کردن بهترین بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی، بهترین راه برای کاهش یا فرار از هزینه بالای مخارج در کشورهای خارجی محسوب می شود.
کد خبر : 849188

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا ، بعد از رزرو هتل خارجی و خرید بلیط، گام بعدی برای داشتن یک سفر بدون استرس انتخاب کردن بهترین بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی، بهترین راه برای کاهش یا فرار از هزینه بالای مخارج در کشورهای خارجی محسوب می شود. یک سفر چند روزه به استانبول یا دبی می تواند جذاب باشد، اما در صورت بروز بیماری یا کوچک ترین مشکل غیر منتظره ممکن است با ضرر زیادی مواجه شوید.

بیماری، گم شدن چمدان یا مدارک و هرگونه خسارت یا هزینه های پیش بینی نشده می‌تواند در طول سفر سبب بروز مشکلات جدی شود. اما راهی وجود دارد که می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر حتی قبل از شروع سفر خودتان را در مقابل تمام این حوادث بیمه کنید؛ بیمه مسافرتی آنلاین. در این مطلب کوتاه قصد داریم همه چیز برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی آنلاین را بررسی کنیم.

 پوشش های بیمه مسافرتی و انواع مختلف آن

بیمه مسافرتی همان‌طور که از نامش پیدا است مسافر، بلیط و بارها را در برابر حوادثی که ممکن است در سفر اتفاق بیفتد، بیمه می‌کند. سقف تعهدات بیمه مسافرتی با توجه به شرکتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد. هر شرکتی بیمه مسافرتی را با طرح‌های مختلف و سقف پوشش متفاوتی ارائه می‌دهد. اما اگر قصد دارید بهترین بیمه مسافرتی را انتخاب کنید، دقت کنید که شرکت بیمه موظف است این موارد را ارائه کند:

 

بهترین بیمه های مسافرتی آنلاین کدام هستند؟

 

درصورتی که در طول سفر با مشکلاتی مانند دندان درد، عفونت دندان یا سایر موارد این چنینی مواجه شدید، بیمه مسافرتی باید همه یا مقدار مشخصی از هزینه‌های درمان شما را پوشش بدهد، البته مقدار دقیق آن به سقف تعهدات شرکت بیمه‌ مسافرتی مربوط می‌شود، به همین دلیل قبل از خرید بیمه مسافرتی آنلاین لازم است که سقف پوشش هزینه‌های درمان بیمه را بررسی کنید و بهترین بیمه مسافرتی آنلاین را با توجه به سقف پوشش و البته قیمت انتخاب کنید.

اگر شخص بیمه شده در طول سفر به دلیل بروز بیماری، در بیمارستان بستری شود و مدت بستری شدن او نسبت به بازه مشخص شده سفر بیشتر طول بکشد، شرکت بیمه باید هزینه بازگشت یکی از همراهان او به مبدا را پرداخت کند. اگر فرد بیمه شده به تنهایی سفر کرده باشد و بیشتر از ده روز در کشور مقصد بستری باشد، شرکت بیمه کننده هزینه رفت و آمد و اقامت را برای یکی از اعضا درجه یک خانواده او تا سقفی که از قبل مشخص شده، پوشش می‌دهد.دقت داشته باشید که این خدمات در تمامی شرکت های بیمه مسافرتی وجود دارد، اما برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی بد نیست قبل از سفر سقف پوشش را بررسی کنید.

در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن مدارک شناسایی، شرکت بیمه هزینه لازم برای صدور المثنی را تا مقدار مشخص شده برای سقف تعهدات بیمه مسافرتی برعهده می‌گیرد. علاوه‌براین در بعضی از کشورها اگر با مشکلات حقوقی مواجه شدید، می‌توانید از خدمات حقوقی شرکت های کمک رسان کشور خارجی که وابسته به شرکت بیمه کننده شما در ایران هستند، استفاده کنید.

 

بهترین بیمه های مسافرتی آنلاین کدام هستند؟

انتخاب بهترین بیمه مسافرتی

بعد از بررسی سقف پوشش بیمه مسافرتی برای مواردگفته شده، برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی باید سایر خدمات را بررسی کنید. بیمه ها انواع مختلفی دارد و با توجه به نیازهای شما امکان تغییر یا اضافه شدن و کم شدن بسیاری از خدمات وجود دارد. شما می‌توانید خدمات دیگری مثل پرداخت خسارات مربوط به گم شدن و یا تاخیر رسیدن بار و ... را هنگام خرید بیمه مسافرتی آنلاین به سقف پوشش و خدمات اضافه کنید. در نهایت به یاد داشته باشید که بیمه مسافرتی را می‌توانید در بازه‌های زمانی هفتگی تا سالانه خریداری کنید. بازه خرید بیمه به طور کامل به زمان سفر شما بستگی دارد.

 

بهترین بیمه های مسافرتی آنلاین کدام هستند؟

 

خرید بیمه مسافرتی آنلاین در چند دقیقه با بهترین قیمت

بیمه مسافرتی به شما اجازه می‌دهد با خیال راحت سفر کنید، در کشورهای خارجی شما موظف هستید خسارات احتمالی، هزینه‌های درمان یا هر مشکل دیگری را به صورت ارزی پرداخت کنید و این موضوع می‌تواند به شدت پر هزینه باشد. اما با خرید بیمه مسافرتی در ایران، شرکت بیمه تمام هزینه‌های شما را بر عهده می‌گیرد و نیازی به پرداخت خسارت نیست.

سایت فلای تودی گزینه‌ای را در اختیارتان قرار داده است که کارتان را برای خرید بیمه راحت می‌کند. شما می‌توانید بلیط سفر خارجی را با ارزان ترین نرخ از این سایت خریداری کنید، هتل بین المللی را در هر نقطه‌ای از جهان با ارزر ریالی و کارت بانکی رزرو کرده و سپس بیمه مسافرتی را به صورت آنلاین از همین سایت خریداری کنید. همه کارهای سفر شما در کمتر از چند دقیقه و به آسان‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

بیمه مسافرتی را می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و هر کجا که هستید به شکل آنلاین خریداری کنید. از سمتی اگر در پروسه خرید بیمه مسافرتی با مشکل مواجه شدید و یا سوالی در رابطه با بیمه، خرید یا کنسلی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل داشتید، می‌توانید با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی این سایت به صورت شبانه‌روزی فعال و پاسخگوی شما است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته