دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای یک گروه کاملا زنانه در جشنواره تئاتر رضوی

اجرای یک گروه کاملا زنانه در جشنواره تئاتر رضوی
بهاره فاضلی راد، کارگردان نمایش «ترمز اضطراری» گفت: این نمایش برای خود جشنواره رضوی تولید شد و خوشبختانه اقبال خوبی هم کسب کرد.
کد خبر : 849174

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «ترمز اضطراری» به کارگردانی بهاره فاضلی راد در جشنواره تئاتر رضوی اجرا شد.

فاضلی راد، کارگردان در گفت‌وگو با آنا ابراز داشت: اجرای ما در دومین روز جشنواره انجام شد، خوشبختانه سطح کارهای جشنواره خوب و کیفیت مناسب است.

وی در ادامه افزود: شادی غفوریان نویسنده نمایش است که این نمایشنامه را برای جشنواره رضوی آماده کرد، غفوریان در حال حاضر کاندید برگزیده‌های نمایشنامه نویسی شده است.

فاضلی راد اظهار داشت: نمایش کاملا زنانه و دارای هفت بازیگر خانم است، از طراح لباس گرفته تا بازیگران و نویسنده و کارگردان همه از بانوان کشور هستند.

اجرای یک گروه کاملا زنانه در جشنواره تئاتر رضوی/جمعه

وی درباره محتوای نمایشنامه توضیح داد: موضوع کار درباره یک گروه ورزشکار جوان است که برای مسابقه راهی مشهد می‌شوند، در ادامه متوجه مفقود شدن کاپیتان تیم می شوند، پس از آن برای یافتن کاپیتان اتفاقاتی می‌افتد و در نهایت در پرده آخر می‌بینیم که کاپیتان برگشته و همه با هم در حرم امام رضا(ع) هستند.

فاضلی راد با اشاره به اینکه تلاش کردیم نگاه متفاوتی برای آماده سازی این نمایش داشته باشیم، افزود: موضوعاتی مثل نذر، شفا و سفر به حرم رضوی و ... دیگر کلیشه‌ای شده باید در موضوعات دیگری در عرصه نمایش دینی وارد شویم. 

وی در پایان عنوان کرد که تصمیم دارند در صورت مهیا شدن شرایط پس از جشنواره کار را به اجرای عموم ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته