دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1402 - 12:19
دبیرکل فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با آنا:

با فدراسیون جهانی برای صدور ویزا در حال رایزنی هستیم/ کناره‌گیری از لیگ ملت‌ها یکی از گزینه‌های ماست

با فدراسیون جهانی برای صدور ویزا در حال رایزنی هستیم  کناره‌گیری از لیگ ملت‌ها یکی از گزینه‌های ماست
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: پیشنهاد جدی به فدراسیون جهانی والیبال دادیم که میزبانی را برعهده بگیریم و بسیار هم روی این موضوع مصر هستیم، ولی نمی‌دانیم چقدر این موضوع به واقعیت بدل می‌شود.
کد خبر : 849148

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا،در هفته سوم رقابت‌های‌ لیگ ملت‌های والیبال، تیم والیبال ایران باید با تیم آناهایم آمریکا مسابقه دهد، این در حالی است که امریکا به پنج عضو تیم ملی که سه نفر آن‌ها ملی‌پوش هستند ویزا نداده است. 

درهمین رابطه امروز جلسه وبیناری محمدرضا داورزنی با فدراسیون جهانی به منظور عدم صدور ویزای سه ملی‌پوش والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امروز در محل این فدراسیون برگزار شد.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار علم و فناوری آنا، درباره این جلسه گفت: ما یک جلسه داخلی با دبیر، نایب‌رئیس، سرپرست تیم و سرمربی تیم داشتیم و بعد از آن هم داورزنی به صورت وبیناری با فدراسیون جهانی جلسه داشت و با دبیرکل فدراسیون جهانی مذاکره کرد. منتظر هستیم نتیجه جلسه مشخص شود، ما همه تلاشمان را می‌کنیم. پیشنهاد جدی هم به فدراسیون جهانی دادیم که میزبانی را برعهده بگیریم و بسیار هم روی این موضوع مصر هستیم، ولی نمی‌دانیم چقدر این موضوع به واقعیت بدل می‌شود.

وی گفت: اگر هم میزبانی را قبول نکنند و ویزا را هم ندهند، ما تلاشمان را می‌کنیم و گزینه‌های دیگر روی میز داریم؛ اما به نظر می‌رسد در دیپلماسی ورزش شانیت فدراسیون جهانی بر همین است که مشکل را حل کند و معمولا هم موضوع حل شده است؛ ما از آمریکا نمی‌توانیم توقع داشته باشیم؛ کما اینکه از قبل هم شاهد این کارشکنی‌ها از سمت آمریکا بودیم، اما نگاه ما به موضوع کاملا ورزشی است و امیدوارم کشور‌های دیگر هم به این موضوع همینطور نگاه کنند.

دبیر فدراسیون والیبال عنوان کرد: اگر هم الان با آمریکا درگیر موضوع ویزا هستیم؛ کاملا منطقی است، ما هیچ زمانی از آمریکا توقع همکاری نداشتیم و الان هم نداریم، اما فدراسیون جهانی قطعا موضوع را پیگیری می‌کند.

تقوی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم صدور ویزا موضوع کناره‌گیری از لیگ ملت‌ها جدی است، عنوان کرد: این موضوع هم جزء گزینه‌های است که روی میز ماست. اما امروز صحبت‌های خوبی داشتیم. با تمام وجود تلاش می‌کنیم. والیبال متعلق به مردم است، آن‌ها انتظار دارند به خاطر حفظ جایگاه والیبال، فدراسیون والیبال تمام تلاشش را به کار گیرد؛ با همه مسائل هم دست به گریبان هستیم تا مردم از عملکردمان راضی باشند. امیدوارم مشکل حل شود و باعث خوشحالی مردم شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته