دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1402 - 11:14

سفر رئیس برای اثبات ریاست یا تفریحی؟/حواشی انتخابات دوچرخه‌سواری ادامه دارد

سفر رئیس برای اثبات ریاست یا تفریحی؟ حواشی انتخابات دوچرخه‌سواری ادامه دارد
در حالی که نام رسول اسدی در سایت اتحادیه جهانی فدراسیون دوچرخه سواری به‌ عنوان رئیس موقت درج شده است، خبر رسیده که رئیس فدراسیون به همراه دبیر و سخنگو به سوئیس سفر کرده‌اند.
کد خبر : 849132

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در بهمن ماه سال گذشته انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از کش و قوس فراوان برگزار شد و رسول اسدی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. پس از برگزاری انتخابات، دوچرخه‌سواری که مدت‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برد بالاخره سر و سامان گرفت، اما این روزها زیاد طول نکشید و انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری تحت حواشی قرار گرفت. با شکایت صانعی یکی از نامزدهای این فدراسیون خواستار ابطال انتخابات فدراسیون شد؛ در نهایت حکم ابطال انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری به صورت موقت رفع شد اما پرونده این انتخابات همچنان باز است. 

نکته‌ قابل توجه اینکه پس از برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری در سایت اتحادیه جهانی، همچنان نام رسول اسدی به‌عنوان رئیس موقت فدراسیون درج شده است؛ موضوعی که ابهامات انتخابات این فدراسیون را روز به روز بیشتر می‌کند و حتی رئیس فدراسیون هم در گفت‌وگو با آنا این موضوع را مطرح کرد و گفت تغییر نام رئیس فدراسیون زمان بر است و در سایت اتحادیه جهانی نامم به‌عنوان رئیس موقت درج شده است؛اما با آن‌ها در ارتباط هستیم و به زودی تغییراتی صورت می‌گیرد.

حالا خبر می‌رسد که رئیس و دبیر و سخنگوی فدراسیون راهی سوئیس شده‌اند و شاید به نظر برسد حضور آن‌ها در این کشور برای تأیید انتخابات فدراسیون و ریاست اسدی است؛ اما حتی روابط عمومی فدراسیون از سفر آن‌ها بی‌اطلاع است. اگر این سفر به منظور اثبات ریاست و صحت و درستی مجمع انجام شده دلیلی بر کتمان آن نیست و روابط عمومی و مسئول بین‌المللی فدراسیون هم از این موضوع اطلاع دارد اما اینکه هیچ کسی از این سفر اطلاعی ندارد نکته عجیب و غریبی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته