دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1395 - 14:19
یک فعال حوزه ازدواج مطرح کرد؛

تجملات دلیل شروع زندگی شاد نیست

یک فعال حوزه ازدواج گفت: سالانه نزدیک به ١٢ هزار زوج برای دریافت خدمات و بهره‌مندی از تخفیف‌های خدمات دهندگان به نوعروس مراجعه می‌کنند و به این وسیله بین ٣٥ تا ٥٠ درصد هزینه‌های عروسی خود را کاهش می‌دهند.
کد خبر : 84893

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مجموعه فرهنگی نو عروس،‌ مسعود شاهمرادی مدیر مجموعه فرهنگی نو عروس اظهار کرد: استرس‌های ابتدای زندگی سبب بروز نگرانی و دلسردی و استفاده از خدمات ازدواج آسان موجب کاهش این نگرانی‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه هدف اصلی ما تلاش برای بهره‌مندی جوانان از امکاناتی با کیفیت بالا و ارزان قیمت با هر سطح درآمدی است،‌افزود: ٨٠ حامی برگزاری این مراسم در زمینه‌های ارائه خدماتی همچون تالار، آتلیه عکاسی، سالن عروس و تشریفات طی یک سال گذشته به واسطه هماهنگی مجموعه فرهنگی نو عروس، علاوه بر ارائه خدمات ارزان به زوج‌های جوان، حاضر به تأمین مخارج و برگزاری مراسم عروسی١٠ زوج نیازمند تهرانی در ایام مبارک مذهبی همچون اعیاد و ولادت‌های ائمه معصوم شدند.
وی با اشاره به خدمات این مجموعه پس از ازدواج گفت:رعایت نکردن بهداشت جنسی و بیبرنامگی برای زندگی موفق به عنوان دلایل اصلی طلاق در کشور مشخص شده و به همین خاطر برای رفع مشکلات زوج‌های جوان عضو باشگاه ما، پس از ازدواج سمینارهای عمومی فصلی رایگان و کارگاه‌های تخصصی، بسته‌های آموزشی و مشاوره آنلاین در نظر گرفته شده است.
مدیر مجموعه نو عروس با اشاره به تعامل با نهادهای دولتی به ویژه وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: تاکنون اقدامی از سوی این مجموعه برای جذب حمایت‌های دولتی صورت نگرفته است و در صورت امکان حاضر به تعامل با دولت و تبادل تجربیات خود در زمینه اصلاح الگوهای رایج هستیم. اما طَی این سال‌ها از طریق مراجعه مستقیم مردم به سایت، همکاری دفترخانه‌های سطح شهر تهران و معرفی زوج‌های نیازمند از جانب آنها به فعالیت پرداخته‌ایم.
شاهمرادی با اشاره به تلاش‌های مجموعه نو عروس برای ایجاد شرایط آسان و تسهیل خدمات ازدواج ادامه داد: مذاکرات زیادی با بانک‌های مختلف برای تقسیط خدمات ازدواج انجام داده‌ایم که تاکنون به نتیجه نرسیده است. اما حامیان این مجموعه در برخی موارد حاضر به أخذ هزینه‌ها به طور اقساطی شده‌اند و مراکز خیریه مختلفی در این زمینه با آنها در حال همکاری هستند.
وی یادآور شد: استراژی اصلی این مجموعه فرهنگی، ترویج ازدواج آسان و شروع یک زنگی شاد است به طوری که شادی شروع زندگی در تجملات نیست. این نکته به طور مرتب از طرق مختلف به مشترکان خود از حدود ١٢٥ هزار عضو شبکه‌های اجتماعی مجموعه نو عروس یادآوری می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: ازدواج آسان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته