دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1402 - 09:00
با برنامه‌ریزی آینده حزباوی آسیب نمی‌بیند

آل نعمه: قرارداد بیشتر بازیکنان فولاد تمام شده/ بهتر از زمان نکونام کار کردیم

آل نعمه: قرارداد بیشتر بازیکنان فولاد تمام شده  بهتر از زمان نکونام کار کردیم
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: قرارداد بیشتر بازیکنان به پایان رسیده و صحبت‌هایی برای تمدید قرارداد آنها صورت گرفته است.
کد خبر : 848776

احمد آل نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه فولاد خوزستان فصل را با عنوان هفتم لیگ برتر به پایان رساند، اظهار داشت: با رفتن جواد نکونام، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی به تیم اضافه شد و این دو مربی شناخته شده با تفکرات متفاوتی تیم فولاد را هدایت کردند. ایستادن در رتبه هفتم لیگ، عملکرد خوبی برای کادرفنی جدید بود. نزدیک به میانگین دو امتیاز در هر بازی بودیم. بنابراین نتایج خوبی گرفتیم و نسبت به زمان سرمربیگری نکونم بهتر کار کردیم. 

وی ادامه داد: کادرفنی قبلی تیم زحمات خود را کشیدند، اگرچه در برخی مقاطع نتایج خوبی نگرفتند. تیم شروع خوبی در لیگ داشت اما در هفته‌های آخر با سرمربیگری نکونام نتایج جالبی نگرفت. فولاد باشگاه بزرگی است و هر ساله برای قهرمانی و سهمیه آسیایی می‌جنگد. جایگاهی که تیم در پایان این فصل به دست آورد، باب میل هواداران نبود و آنها انتظار دارند تا تیمشان در بالای جدول باشد که این فصل با فراز و نشیب‌های که تیم داشت چنین اتفاقی نیفتاد. 

مربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه فعلاً اردوهای تیمش تعطیل است و زمان شروع دور جدید تمرینات برای فصل آینده مشخص نشده، عنوان کرد: قرارداد بیشتر بازیکنان به پایان رسیده و قراردادی برای فصل بعد ندارند. قرارداد بازیکنان تیم را پیش از پایان فصل چک کردیم و با بازیکنانی که مدنظر علیرضا منصوریان سرمربی تیم بودند، صحبت‌هایی برای تمدید قرارداد شده است. 

آل نعمه درباره حواشی مختلفی که برای محمدامین حزباوی مدافع تیم ملی جوانان رخ داد و بحث حضور او در تیم ملی قطر از سوی سرمربی فولاد خوزستان تأیید شد، تصریح کرد: حزباوی با باشگاه قرار دارد و نمی‌دانم بحث حضور او در تیم ملی قطر از کجا مطرح شد. او گفته تنها برای تیم ملی ایران بازی می‌کند اگر به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. حزباوی پیشنهادی از باشگاهی قطری داشت که اگر پیشنهاد رسمی به دست باشگاه برسد اول مدیریت باشگاه پیشنهاد را بررسی می‌کند و بعد نظر سرمربی خواسته می‌شود اما فعلاً چنین اتفاقی نیفتاده است. قطعاً برای او برنامه‌ریزی می‌شود که آینده‌اش آسیب نبیند و از نظر فوتبالی ضرر نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته