دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1395 - 13:16
فرامز می‌آبادی در گفت‌وگو با آنا

به بانوان اهمیت می‌دهیم؛ شک دارید استعلام بگیرید

دبیر فدراسیون هندبال گفت: هدایت تیم را به طاهری واگذار کردیم اما این انتخاب به صورت موقتی است و تغییر خواهد کرد.
کد خبر : 84876

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، با اعلام کنفدراسیون آسیا رقابت‌های هندبال بانوان آذرماه سال جاری در کشور اردن برگزار می‌شود. اما باتوجه به اینکه تیم ملی بانوان مربی ندارد اعزام آنها به این رقابت‌ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.


فرامز می‌آبادی سخنگوی فدراسیون هندبال در این باره به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «‌فدراسیون هندبال قرار است در مورد همه تیم‌های ملی در کمیته فنی تصمیم‌گیری کند. ما چند روز آینده با نایب رییس بانوان فدراسیون جلسه‌ای خواهیم داشت و در مورد اعزام ملی پوشان و انتخاب سرمربی برای این تیم تصمیم گیری خواهیم کرد.»


وی افزود: «در کمیته فنی تنها یک شخص نظر نمی دهد بلکه همه مسئولان با بررسی عملکرد و وضعیت فعلی تیم‌های ملی در مورد آنها تصمیم‌گیری می کنند. تصمیمات کلان برای تیم های ملی با نظر شخصی کسی اعمال نمی‌شود. ما نمی‌توانیم در مورد اعزام و انتخاب سرمربی تیم هندبال بانوان پیش داوری کنیم و به همین منظور جلسه‌ای با نایب رییس فدراسیون هندبال داریم تا در مورد جزییات به توافق برسیم.»


می‌آبادی با انتقاد از اینکه گفته می‌شود فدراسیون هندبال به تیم بانوان اهمیتی نمی‌دهد، اظهار‌کرد:« متاسفانه برخی افراد بدون کارشناسی صحبت می‌کنند. اگر به این موضوع شک دارند که فدراسیون به تیم‌ملی بانوان اهمیت نمی‌دهد بهتر است از نایب رییس بانوان استعلام بگیرند و عملکرد فدراسیون را برای تیم‌های بانوان بررسی کنند.»


دبیر فدراسیون هندبال ادامه داد: «‌تا مسابقات قهرمانی آسیا هفت ماه دیگر زمان باقی‌مانده و به طور حتم اگر تصمیم به این گرفته شود که بانوان ما در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند اردوی‌های تدارکاتی و مربی برای آنها در نظر خواهیم گرفت تا به آمادگی برسند. یکی از کارهای فدراسیون برای تیم‌های ملی بانوان استعدادیابی بود و ما چندین بازیکن خوب را به این تیم معرفی کردیم.»


وی همچنین در مورد وضعیت تیم ملی هندبال آقایان گفت: «بعد از اینکه عرفان اسماعیل‌گیج به صورت توافقی از سرمربیگری تیم ملی کنار رفت در جلسه کمیته فنی قرار شد سرمربیگری تیم به طاهری واگذار شود. باتوجه به اینکه تیم ملی برنامه خاصی ندارد و ما تنها در مردادماه مسابقه دوستانه ای با قطر داریم بنابراین تصمیم گرفتیم هدایت این تیم را تا مرداد ماه به طاهری واگذار کنیم و بعد از این رقابت ها دوباره جلسه ای با اعضای کمیته فنی داشته باشیم و در مورد انتخاب مربی خارجی یا ایرانی تصمیم گیری کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته