دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1402 - 15:48
در جریان اتفاقات تیم امید نیستم

شکوری: حسینی گزینه اول ما برای فصل آینده است+ فیلم

شکوری: حسینی گزینه اول ما برای فصل آینده است+ فیلم
قائم مقام باشگاه پیکان به صورت شفاف اعلام کرد که گزینه اول هدایت این تیم برای فصل آینده مجتبی حسینی است.
کد خبر : 848586

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم شکوری در مورد وضعیت مجتبی حسینی برای فصل آینده اظهار داشت: با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته شده بود بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند. حسینی قطعا گزینه اول باشگاه پیکان خواهد بود هر چند ما باید عملکرد سال گذشته را بررسی کنیم. اما بر اساس بودجه، اهداف و چشم‌انداز باشگاه ما به طور حتم گزینه اول خود حسینی است. در جریان نیستم که در بحث تیم امید چه اتفاقاتی افتاده است اما او گزینه باشگاه ما است و ما باید صحبت کنیم که در بحث بودجه و عملکردی بررسی صورت بگیرد تا اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

وی در مورد میزبانی هوادار از پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی و اینکه چرا در بازی پیکان این اتفاق نیفتاد،گفت: برگزاری بازی‌های بزرگ و کلیه بازی‌ها تنها باشگاه‌ها قسمتی از کار هستند. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، شورای تامین، چند نهاد و سازمان دیگر باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنند، از عهده یک نفر و یک شخص خارج است، به خصوص در بازی‌هایی که خیلی حساس می‌شود. این موضوع تمام شده، فکر می‌کنم دوستانی که بازی دارند صحبت کنند، بهتر است.

قائم مقام باشگاه پیکان در مورد اینکه آیا این باشگاه نرمش به خرج داده است یا خیر، عنوان کرد: ما خیلی شفاف نامه اول خودمان را ارسال کردیم. زدیم. این مساله تمام شده و بهتر است درموردش صحبت نکنیم، ولی مشخص بود.

ادامه صحبت‌‎های او را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته