دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر ارشاد بازگشت غرورآفرین ناوگروه نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

وزیر ارشاد بازگشت غرورآفرین ناوگروه نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش از ماموریت پیمودن دور دنیا را تبریک گفت.
کد خبر : 848554

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش از ماموریت پیمودن دور دنیا را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

باسلام واحترام

میهن عزیز و سرافرازمان، همواره مرهون ایثار و رشادت‌های مردان مردی است که خالصانه، عاشقانه و خاضعانه در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت نموده و اراده پولادین خود را بر مشکلات، تحریم، تهدید و توطئه دشمنان تحمیل کردند و برای سربلندی مردم شریف ایران اسلامی عزیز از هیچ کوششی دریغ ننموده و تاریخ­ساز بودند.

فرصت را مغتنم شمرده، از زحمات بی دریغ و ارزشمند حضرتعالی، فرماندهان و هم رزمان دلیرتان که برای اولین بار در تاریخ ایران زمین دور دنیا را با فناوری‌های تمام ایرانی اقیانوس پیمایی و دریانوردی کرده و برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران ثبت وضبط نمودند تبریک عرض نموده و تقدیر می­نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون برای فتح قله‌های پیشرفت در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه­ای (مدظله العالی) را مسئلت دارم.

محمد مهدی اسماعیلی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته