دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1402 - 13:12

کدام برج‌های منطقه چیتگر برای سرمایه گذاری مناسب است؟

کدام برج‌های منطقه چیتگر برای سرمایه گذاری مناسب است؟
منطقه ۲۲ یکی از مناطق مدرن تهران است که به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری و آب و هوا مناسب، منطقه مناسبی برای زندگی و سرمایه گذاری است. وجود پروژه‌ها و برج‌های مختلف در این منطقه سبب شده شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشید. اما کدام پروژه برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟ برای دریافت پاسخ با ما همراه باشید.
کد خبر : 848532

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، منطقه چیتگر باتوجه‌به آب‌وهوای تمیز، فضا‌های سرسبز و جاذبه گردشگری که دارد جزو بهترین مناطقی به شمار می‌رود که سرمایه‌گذاری در آن ریسک بسیار کم و درعین‌حال سودآوری زیادی را به دنبال دارد. منطقه چیتگر دارای برج‌های مدرن و خوش‌نقشه است که این برج‌ها می‌توانند بهترین گزینه برای افرادی باشند که تصمیم به سرمایه‌گذاری دارند.

پروژه‌های معتبری ازجمله: پروژه نیکان، پروژه نارنجستان ۵ و پروژه افق فرتاک در حال پذیره‌نویسی و ساخت هستند. این پروژه‌ها می‌توانند آینده بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران رقم بزنند. ما در این مقاله تصمیم داریم بهترین برج‌های منطقه چیتگر را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید سرمایه‌گذاری آینده‌داری را انتخاب کنید. پس تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

دلایل مهم سرمایه‌گذاری در چیتگر

منطقه چیتگر به جهت دسترسی عالی به بزرگراه‌های اصلی تهران، وسعت زیاد و آب‌وهوای مناسب، دارای شرایط ایده‌آلی جهت ساخت‌وساز است. سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر یکی از موضوعات جذابی است که اغلب بین سرمایه‌گذاران موردبحث قرار می‌گیرد. این منطقه از سمت شمال به رشته‌کوه و ارتفاعات البرز و از سمت جنوب به اتوبان تهران - کرج می‌رسد.

منطقه ۲۲ دارای بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه به نام ایران مال و بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه به نام هزار و یک شهر است. چیتگر به بزرگ‌ترین منطقه گردشگری مدرن تهران نیز معروف است. یکی از دلایلی که آب‌وهوای این منطقه را تمیز نگه می‌دارد وجود پارک‌های جنگلی چیتگر است. برج‌ها و پروژه‌های بسیاری در منطقه چیتگر در حال ساخت هستند که راه‌اندازی برخی از آن‌ها می‌تواند ارزش منطقه را افزایش دهد.

موقعیت و دسترسی پروژه نیکان منطقه ۲۲

 

کدام برج‌های منطقه چیتگر برای سرمایه گذاری مناسب است؟

یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲، پیش‌خرید واحد‌های آپارتمانی در حال ساخت است؛ زیرا در آینده‌ای بسیار نزدیک سرمایه شما چندبرابر خواهد شد. پروژه نیکان در بزرگ‌ترین شهرک چیتگر قرار دارد که نمای زیبا و لوکس این برج تمامی چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. ساخت این پروژه به عهده شرکت‌تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق است و در حال حاضر در مرحله فونداسیون قرار دارد.

یکی از ویژگی‌های مهم این منطقه داشتن آب‌وهوایی تمیز به جهت قرارگیری در موقعیت مکانی و جغرافیایی عالی است. شهرک مروارید شهر به جهت زیر ساخت‌های اصولی، فاصله‌های کم با مراکز تفریحی و گردشگری، دسترسی آسان به مترو وردآورد، اتوبان تهران - کرج، اتوبان حکیم، اتوبان همت و... موردتوجه سرمایه‌گذاران و برج‌سازان قرار گرفته است.

امکانات رفاهی تفریحی پروژه نیکان

موقعیت عالی قرارگیری برج نیکان، دسترسی‌های بسیاری را برای ساکنین این منطقه فراهم کرده است. نزدیک بودن پروژه نیکان به بازار بزرگ ایران مال، دریاچه چیتگر، باغ ملی گیاه‌شناسی و پارک هزار و یک شهر این امکان را برای ساکنین فراهم کرده است که بتوانند به‌راحتی به مراکز تفریحی و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. درنظرگرفتن امکانات رفاهی تفریحی در این پروژه رفاه و آسایش ساکنین را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌نماید.

بررسی پروژه مجلل نارنجستان ۵

یک پروژه خوب دارای ویژگی‌های خاصی است که به جرات می‌توان گفت کلیه این ویژگی‌ها در پروژه‌هایی که سازنده آن شرکت تعاونی ابنیه آکام است وجود دارد. به همین دلیل، زمانی که صحبت از پروژه جدید این شرکت پیش می‌آید پذیره‌نویسی آن در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسد.

کاربری پروژه نارنجستان ۵ مسکونی است و در بهترین نقطه آب و هوایی منطقه ۲۲ قرار دارد. این پروژه در شمال غربی اتوبان همت در حال ساخت و اجراست و زمان تحویل آن اوایل سال ۱۴۰۶ پیش‌بینی شده است. پروژه نارنجستان ۵ به مکان‌های زیر دسترسی مناسبی دارد:

- دریاچه شهدای خلیج فارس
- ایستگاه مترو
- فرودگاه
- بازار بزرگ ایران مال

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن و دقیق هستید، پروژه نارنجستان ۵ به دلیل داشتن روزمه قوی می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

آشنایی با امکانات و زمان تحویل پروژه افق فرتاک

 

کدام برج‌های منطقه چیتگر برای سرمایه گذاری مناسب است؟

پروژه افق فرتاک یکی از بهترین فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری در زیبادشت است. ساخت این پروژه را تعاونی کاشانه سازه فرتاک به عهده دارد. این تعاونی یکی از معتبرترین تعاونی‌های منطقه ۲۲ تهران است که اعتبار خود را به‌واسطه تعهد در تحویل پروژه‌های قبلی کسب نموده است.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پیش‌خرید این پروژه، نام معتبر تعاونی سازنده آن است. بخش عمده فعالیت‌های این تعاونی در زمینه تأمین و واردات لوازم، تجهیزات و مصالح موردنیاز کشور در حوزه ساخت‌وساز است. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این پروژه داشتن پلاک ثبتی و جواز ساخت آن است. بااین‌وجود شما نباید نگران توقف پروژه به جهت عدم دریافت مجوز‌های لازم توسط سازندگان پروژه باشید.

پروژه افق فرتاک دسترسی عالی به بزرگراه شهید خرازی، آزادگان و اتوبان تهران - شمال دارد. این پروژه به جهت داشتن شرایط فوق‌العاده پرداخت با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است. پروژه افق فرتاک در حال پذیره‌نویسی است که نصب تاور هم عزم راسخ سازندگان این پروژه را به نمایش می‌گذارد. زمان تحویل این پروژه بازه‌ای حدود ۴ تا ۵ سال پیش‌بینی شده است.

امکانات و دسترسی‌های پروژه افق فرتاک

پروژه افق فرتاک موقعیت ایده‌آلی را برای ساکنین این منطقه فراهم آورده است. از امکانات این پروژه می‌توان به محوطه‌سازی زیبا، مهدکودک و زمین‌بازی کودکان، هلی پد جهت امدادرسانی ضروری، سیستم اطفای حریق، روف‌گاردن و باشگاه بدنسازی ویژه آقایان و بانوان اشاره کرد.

دسترسی پروژه فرتاک المپیک با درنظرگرفتن لوکیشن فوق‌العاده آن به مراکز تجاری و تفریحی غرب تهران و اتوبان‌ها بسیار عالی است. علاوه بر این، اتوبان حکیم، آزادگان و خرازی که شاه‌راه‌های غرب تهران هستند که در نزدیکی این پروژه قرار دارند. در متن ذیل فاصله پروژه فرتاک المپیک تا مراکز تفریحی و تجاری را ذکر کرده‌ایم:

- مرکز خرید ایران مال ۵ دقیقه
- دریاچه شهدای خلیج‌فارس ۵ دقیقه
- پارک آبشار تهران ۸ دقیقه
- شهربازی هزار و یک شهر ۵ دقیقه

بی شک این برج جزو یکی از زیباترین و مجلل‌ترین برج‌های منطقه چیتگر به شمار می‌رود و می‌تواند بهترین گزینه جهت سرمایه‌گذاری به سبب داشتن شرایط عالی پرداخت باشد.

مزایای پروژه‌های دارای پذیره‌نویسی

همان گونه که اشاره کردیم شما می‌توانید در پروژه نارنجستان ۵، پروژه نیکان و پروژه افق فرتاک پذیره‌نویسی را آغاز نمایید. پروژه پذیره‌نویسی به پروژه‌هایی اطلاق می‌شود که در حال خرید زمین و یا استارت پروژه هستند. درصورتی‌که شما برای پذیره‌نویسی اقدام کنید جزو اولین اعضای آن پروژه به‌حساب می‌آیید. پروژه نارنجستان ۵ یکی از پروژه‌های پذیره‌نویسی است که شما با کمترین بودجه می‌توانید با حداقل سرمایه صاحب‌خانه شوید.

مزیت پذیره‌نویسی پروژه نیکان در مقایسه با دیگر برج‌هایی که سازندگان متفاوتی دارند عبارت‌اند از: وجود سازنده معتبر، نزدیک بودن به پروژه‌های بزرگ، مزایای ویژه قراردادی و شرایط پرداخت اقساطی، دسترسی آسان، خسارت تحویل، سود سالانه موجب متمایزشدن پروژه نیکان نسبت به دیگر پروژه‌ها شده است.

مزیت‌های پذیره‌نویسی پروژه افق فرتاک عبارت‌اند از:

- خریداران بدون واسطه واحد موردنظر را خریداری می‌کنند و خود عضو اولیه هستند.
- موقعیت این پروژه از نظر سرمایه‌گذاری جای رشد بسیاری دارد.
- با کمترین نقدینگی می‌توان این پروژه را ثبت‌نام کرد.
- با پذیره‌نویسی این پروژه هیچ حق امتیازی را پرداخت نمی‌کنید.

جمع‌بندی

در منطقه چیتگر پروژه‌های بسیار زیادی در حال احداث و تکمیل‌شدن هستند؛ اما وظیفه خود دانستیم بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با سرمایه‌گذاری اندک صاحب‌خانه شوید. پروژه‌های معرفی شده جزو بهترین برج‌های چیتگر هستند که شما می‌توانید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید؛ اما اگر در مسیر سرمایه‌گذاری کوچک‌ترین ابهامی برای شما ایجاد شد تیم مشاورین املاک دیار ۲۲ با داشتن کادری مجرب مفتخر است هر گونه خدماتی را در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی تمامی سؤالات شما عزیزان باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته