دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1402 - 11:58
با حضور مسئولان؛

سرپرست جدید دانشگاه آزاد چابهار معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد چابهار معرفی شد
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 848469

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با حضور مسئولان استانی و شهری در این واحد دانشگاهی برگزار با قدردانی از تلاش‌های مهدی لقمان‌نیا، حسین وثوقی‌نسب به‌عنوان سرپرست جدید واحد چابهار معرفی شد.

**لزوم جذب استادان و دانشجویان در مباحث فناورانه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های این دانشگاه خواستار جذب استادان و دانشجویان در مباحث فناورانه، تحقیقاتی و مهارتی شد و اظهار کرد: با ایجاد چنین محیط‌هایی نشاط بین دانشجویان و استادان رونق خواهد گرفت و مشکل اشتغال تا حدودی حل خواهد شد. 

مسعود اکبری‌زاده افزود: دانشگاه باید حافظ حدود اسلامی باشد. مراقب باشید چه بذری در ذهن دانشجویان می‌کارید و با کاشت بذر استقلال و آزادگی به پیشرفت دانشگاه و کشور کمک کنید.

وی با تبریک و آرزوی توفیق برای وثوقی‌نسب از فعالیت‌های صورت گرفته توسط مهدی لقمان‌نیا قدردانی کرده و از استادان دانشگاه خواست در کنار مباحث علمی به آموزش اخلاق و معنویت به دانشجویان کوشا باشند.

**بحث عفاف و حجاب چالش مهم فرهنگی است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز بحث عفاف و حجاب را چالش مهم فرهنگی مطرح کرد و گفت: با مدیریت اسلامی و انقلابی این چالش حل شدنی است و محیط دانشگاه، رشد و بالندگی دانشجویان را به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام میری پرداختن به اهداف انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب را از موضوعاتی دانست که باعث استمرار علم و پژوهش، عدالت مداری و دوری از تبعیض و رعایت قانون خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته