دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1402 - 15:34
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زابل:

بسته‌های فرهنگی باید براساس شرایط هر منطقه تدوین و اجرا شود

بسته‌های فرهنگی باید براساس شرایط هر منطقه تدوین و اجرا شود
حبیب پیری عنوان کرد: هزینه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری بلندمدتی است که سود آن را مدت‌ها بعد برداشت می‌کنیم و بسته‌های فرهنگی باید براساس شرایط و آداب و رسوم هر منطقه تدوین و اجرا شود.
کد خبر : 848370

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست حبیب پیری رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل با اعضای هیئت علمی و کارکنان در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل در این نشست اظهار کرد: دهه کرامت یادآور بسیاری از نکته‌های متعالی و مفاهیم ارزشمند در دین مبین اسلام است، فرصتی شایسته که لطیف‌ترین علایق، مهر و وفای بی‌همتای یک خواهر نسبت به مقام شامخ و والای برادر خویش را نشان می‌دهد.

پیری با اشاره به مزایای کار گروهی گفت: در این نوع از فعالیت، اعضای موجود در گروه به موجب برخورداری از توانایی‌های بالقوه مکمل یکدیگر می‌شوند و به دور از هرگونه درگیری شخصی بین اعضا در رابطه با تحقق اهداف فعالیت می‌کنند.

وی، اصل تصمیم‌سازی قبل از اتخاذ تصمیمات مهم در سازمان‌ها را بسیار مهم دانست و بیان کرد: بعضی مدیران تصور می‌کنند که تصمیمات توسط آنها گرفته می‌شود؛ اما در اغلب موارد تصمیمات بعد از طی یک روند به نتیجه می‌رسد و در این روند است که تصمیم ساخته و پرداخته می‌شود و مدیر فقط تأیید نهایی را انجام می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل با اشاره به شیوه درست برآورد میزان سوددهی در واحد‌های دانشگاهی افزود: یکی از برنامه‌های دارای اولویت این دانشگاه وصول مطالبات دانشجویی، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی است.

پیری، مسائل فرهنگی و دانشجویی را بسیار مهم ارزیابی و رویکرد مدیریتی خود را فرهنگی دانست و عنوان کرد: هزینه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری بلندمدتی است که سود آن را مدت‌ها بعد برداشت می‌کنیم و بسته‌های فرهنگی باید براساس شرایط و آداب و رسوم هر منطقه تدوین و اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته