دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1402 - 12:34
با بررسی رزومه چند سرمربی

تارتار از ذوب آهن رفتنی است؟

تارتار از ذوب آهن رفتنی است؟
باشگاه ذوب‌آهن بررسی رزومه گزینه‌هایی را برای جانشینی احتمالی مهدی تارتار آغاز کرد.
کد خبر : 848295

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ذوب‌آهن اصفهان در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نتوانست به عنوانی بهتر از نهمی دست یابد در حالی که این تیم فصل قبل در جایگاه هفتم ایستاد و دو رده سقوط برای این تیم عملکرد رو به تنزلی برای مهدی تارتار محسوب می‌شود که دومین فصل سرمربیگری‌اش را در این تیم پشت سر گذاشت.

طبق آخرین پیگیری خبرنگار آنا، این موضوع هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن را بر آن داشت تا از چند گزینه داخلی رزومه بگیرد و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهد تا تارتار تنها گزینه باشگاه برای سرمربیگری سبزپوشان اصفهان در فصل آینده نباشد.  

از طرفی دیگر مهدی کوهی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن به باشگاه رفته و با اعضای هیات مدیره جلسه برگزار کرده، مبلغ بودجه‌ای که در مجمع سالیانه باشگاه تصویب شود در تصمیم‌گیری‌های هیات مدیره نقش ویژه‌ای دارد. فصل قبل باشگاه سپاهان برای تمامی رشته‌های ورزشی خود ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد در حالی که باشگاه ذوب‌آهن یک هفتم هزینه کرد.

بودجه باشگاه ذوب‌آهن برای تیمش در میان ۱۶ تیم جدول رده‌بندی، دهم بود و ایستادن در رده نهم، رتبه نسبتاً خوبی از نظر مدیریت باشگاه شمرده می‌شود، اما در صورتی که بودجه باشگاه در مجمع عمومی سالیانه تصویب شود تغییرات در کادرفنی محتمل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب