دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1402 - 18:43
سرمربی امید انتخاب شده اما فدراسیون اعلام می‌کند

پولادگر: قصدمان ترمیم و تقویت هیات مدیره باشگاه سرخابی‌‌هاست+ فیلم

پولادگر: قصدمان ترمیم و تقویت هیات مدیره باشگاه سرخابی‌‌هاست+ فیلم
معاونت قهرمانی و توسعه وزارت ورزش و جوانان گفت: قطعا ترمیمی در هیات مدیره دو باشگاه خواهیم داشت.
کد خبر : 848110

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد پولادگر معاونت قهرمانی و توسعه وزارت ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه وطنی برای تماشایی دیدار پرسپولیس مقابل نساجی، در رابطه با این بازی گفت: خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم امروز بازی خوبی انجام شود.


وی در پاسخ به این سوال که ورزشگاه وطنی پر شده و نساجی نمی‌توانسته میزبانی این دیدار را برعهده بگیرد، گفت: این سوال را باید مسئولان استان جواب بدهند. خیلی طبیعی بود که ورزشگاه با این گنجایش جوابگویی این میزان تماشاگر نیست.


پولادگر در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش آیا پیشنهادی برای جایگزینی این بازی در شهر دیگر داده بودید، اظهارداشت: بله پیشنهاد بود، اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لیگ برای تیم‌ها استفاده از امتیاز میزبانی بود تا مردم این شهر شاهد بازی تیم شهرشان در استادیوم خودشان باشد. ما نمی‌خواهیم این امتیاز را از مردم بگیریم. امیدوارم در سال‌های پیش رو یک ورزشگاه در شان این شهر و مردم ساخته شود.


معاونت قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر مالکیت مشترک حذف شده است، گفت: نه من این موضوع را نشنیدم. کمیته مربوطه در فدراسیون فوتبال پاسخگوی این سوال شما هستند، من چیزی نشنیدم.


وی در مورد مذاکره با وزارت اقتصاد و تعویق مجمع باشگاه عنوان کرد: بله برای برگزاری مجمع تنفس داده شد و نیمه خردادماه برگزار خواهد شد.


پولادگر در مورد تغییر در هیات مدیره دو باشگاه اظهارداشت: قطعا ترمیمی در هیات مدیره دو باشگاه خواهیم داشت.


وی در مورد کم‌کاری مدیران قبلی و پاسخگویی آن‌ها گفت: آن چیزی که در رابطه با دستور جلسه مجمع فوق‌العاده وجود دارد، ترمیم هیات مدیره است نه تغییر ۱۰۰ درصدی. به هر حال همه آدم‌ها که مسئولیت داشته‌اند به عنوان مدیرعامل یا هیات مدیره باید پاسخگو باشند؛ این چیزی نیست که دال بر اینکه همه اعضا تغییر کنند. قصد تقویت و ترمیم هیات مدیره است تا با شرایطی که برای هر دو باشگاه هست در بورس حضور پیدا کنند و الزامات afc را اجرا کنند. باید بتوانیم از افراد توانمند و صاحب نظر در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم تا این دو باشگاه را تقویت کنند.


پولادگر در خصوص نامه وزیر ورزش مبنی بر اینکه مشکل مالکیت دو باشگاه حل شود؛ عنوان کرد: مشکلی برای مالکیت دو باشگاه نیست؛ من از نامه به آقای خاندوزی مطلع نیستم، ولی تا آن جا که اطلاع دارم مشکلی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای مدیران پرونده درست شده است؛ گفت: من اطلاعی ندارم.

وی در مورد انتخاب سرمربی تیم امید عنوان کرد: انتخاب شده اما اجازه بدهید فدراسیون اعلام کند. 

پولادگر در پاسخ به این سوال که نساجی قرار است در آسیا بازی کند و ورزشگاه این باشگاه هم استانداردهای لازم را ندارد؛ وزارت ورزش چه تدابیری برای آن اندیشیده است، گفت: این وظیفه باشگاه است که استانداردهای لازم را کسب کند؛ مالکیت استادیوم یا باید در اختیار باشگاه باشد یا در اجاره آن. این از الزمات AFC است. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته