دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1402 - 17:06
در حاشیه فینال مرحله اول لیگ ملی چوگان

توضیحات وزیر ورزش درباره هیات مدیره‌ سرخابی‌ها

توضیحات وزیر ورزش درباره هیات مدیره‌ سرخابی‌ها
وزیر ورزش و جوانان از مشخص شدن هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در نیمه خردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر : 848095

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حمید سجادی در حاشیه فینال مرحله اول مسابقات لیگ ملی چوگان، با اشاره به این که یکی از آرزو‌های بنده در جشن واگذاری استقلال و پرسپولیس این بود که از دو مدیرعامل باشگاه سرخابی درخواست کردم به احترام تاریخ و تمدن چوگان در کشور، ۲ تیم محبوب و مردمی هر کدام حداقل دارای یک تیم چوگان باشند، البته می‌تواند این تعداد بیشتر از این هم شود. متاسفانه تا کنون این اتفاق رخ نداده هر چند که در صدد این مساله هستند و در برنامه آن‌ها نیز قرار دارد.

وی افزود: با افتخار هفته گذشته در جلسه هیات دولت که خدمت رییس و سایر اعضای هیات دولت، حضور داشتم این خبر خوب که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و حمایت در حمایت از رشته چوگان بود را عنوان کردم که در یک اقدام بسیار ارزشمند فدراسیون چوگان اولین مرحله لیگ ملی چوگان راه‌اندازی کرد. مرحله پایانی آن به دهه فجر ختم می‌شود. امیدوار هستیم از تجربه سال جاری برای سال‌های آینده راه‌گشا باشد که بتوانیم رویدادهای بین‌المللی چوگان را در کشور زنده کنیم. هر چه نباشد رشته چوگان از دیر باز در کشور ما وجود داشته است.

وزیر ورزش در مورد اینکه تکلیف هیات مدیره استقلال و پرسپولیس چه می‌شود، اظهار داشت: نیمه خرداد ماه هیات مدیره استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته