دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بازدید از واحد قزوین دانشگاه آزاد اسلامی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجتمع آزمایشگاهی و مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین را افتتاح کرد

آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر خود به استان قزوین مجتمع آزمایشگاهی(3) و مجتمع ورزشی نشاط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین را افتتاح کرد.
کد خبر : 84802

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنار بازدید از دانشگاه آزاداسلامی واحد قزوین، مجتع آزمایشگاهی شماره 3 این واحد با 1700 مترمربع زیربنا و مجموعه ورزشی روباز «نشاط» به مساحت 14هزار مترمربع را افتتاح کرد.


مجموع سرمایه‌گذاری در این دو پروژه 3میلیارد و 500میلیون تومان است.


مجموعه آزمایشگاهی سه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، شامل 11 آزمایشگاه مقاومت مصالح، خواص فیزیکی و مکانیک مواد، دینامیک و ارتعاشات، اندازه‌گیری دقیق و کنترل کیفیت، انتقال حرارت، مکانیک سیالات و هیدرولیک، تکنولوژی بتن، مکانیک خاک، مصالح ساختمانی، قالب‌بندی و آرماتور و اجزای ساختمان و کارگاه برش و ورق است.


همچنین مجموعه ورزشی رو باز نشاط شامل زمین چمن مصنوعی، فوتسال، والیبال و پینگ پنگ و فضاهای ورزشی دیگر است


آیت الله هاشمی رفسنجانی هم‌چنین در جریان بازدید خود از این واحد، از عابربر تک چرخ و دوچرخ و خودروی الکتریکی دو نفره کوآدرو که در شرکت دانش‌بنیان پاراکس موتور ساخته شده است بازدید کرد.


این خودرو با حداکثر سرعت 80کیلومتر در ساعت، شارژ سه ساعته با برد 200 کیلومتر و بدون آلایندگی صوتی و محیط زیستی طراحی و ساخته شده است. کوادرو که در آستانه ورود به بازار است تاکنون متقاضیانی همچون نمایشگاه بین المللی تهران، شهرداری تهران و سازمان انرژی اتمی داشته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته