دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1395 - 01:09
درگفت وگو با آنا

اخباری: تمرکزم رو کار خودم هست / برابر استقلال اهواز از پیش برنده نیستیم

دروازه بان تیم تراکتورسازی گفت: امیدوارم با پیوستن به 4 تیم برتر آسیا بتوانیم از حیثیت فوتبال ایران و تراکتور و هوادارنمان دفاع کنیم.
کد خبر : 84801

محمد رضا اخباری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا؛ در مورد اینکه آخرین بازی لیگ ایران را در مقابل تیم ته جدولی برگزار می کنند، گفت: «نمی شود گفت بازی آسانی است. استقلال اهواز تیم جوانی هست که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. آنها خواهند آمد برای دفاع از حیثیت فوتبالی شان و ما هم تراکتور هستم و می خواهیم با تمام قوا در مقابل این تیم بازی کنیم و امید خودمان را برای کسب سهمیه حفظ کنیم. بدون تردید بازی سختی خواهد بود چون آنها سقوط کرده اند و با همه وجود به دنبال پیروزی هستند. بنابراین نمی توان گفت از پیش برنده ایم.»


وی ادامه داد: «هفته قبل هم بازی آسانی نداشتیم و در مقابل یک مدعی بازی کردیم و بازی را بردیم و من امیدوارم با برد امروز امیدمان را برای آسیایی شدن را نگه داریم. می خواهیم با کسب سهمیه این فصل را به پایان برسانیم و امیدوارم با این کار دل هوادارانمان را شاد کنیم.»


دروازه بان تراکتورسازی در مورد اینکه در بازی با استقلال حواشی زیادی اتفاق افتاد هم اظهار داشت: «تمرکز من به عنوان بازیکن روی کار خودم هست. بازی حساسی بود اما انتظار شعار بر علیه آقای قلعه نویی را نداشتیم و من از این بابت متاسفم. فکر می کنم کار درستی نبود و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.»


اخباری در رابطه با اینکه در آسیا چه انتظاری از این تیم می توان داشت هم خاطر نشان کرد: «ما برای آسیا برنامه خوبی داریم، بعد از قهرمانی در گروهی سخت به دور بعد رفته ایم و الان هم باید با تیم النصر دوبی باید بازی کنیم. ما به سختی کار در لیگ قهرمانان آسیا آشنا هستیم، امیدوارم با پیوستن به 4 تیم برتر آسیا بتوانیم از حیثیت فوتبال ایران و تراکتور و هوادارنمان دفاع کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته