دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1402 - 14:14
پرسپولیسی هاز مصاحبه منع شدند

استراتژی بیرون از زمین گل محمدی برای قهرمانی

استراتژی بیرون از زمین گل محمدی برای قهرمانی
یحیی گل محمدی تمام بازیکنان بازیکنان و مربیان تیمش را از انجام مصاحبه در طول هفته جاری منع کرده است.
کد خبر : 847714

 به گزارش خبرنگار ورزشی علم و فناوری آنا، چند بازیکن پرسپولیس بعد از دیدار با گل گهر سیرجان مقابل دوربین‌ها با خبرنگاران مصاحبه کردند، اما پس از آن کادرفنی و در رأس آن‌ها یحیی گل محمدی از بازیکنان خواستند تا پنجشنبه که بازی آخر انجام می‌شود، از انجام این کار خودداری کرده و هرگز برای تیم رقیب یعنی سپاهان اصفهان کرکری نخوانند.

 گل محمدی عقیده دارد که بهترین کری پیروز شدن در مستطیل سبز است و پرسپولیس باید با آرامش کامل به مصاف نساجی برود. او می‌گوید تیمش در قائمشهر فقط برای پیروزی و بردن بازی می‌کند و این برد با آرامش به دست می‌آید نه با جنجال و کری خواندن در رسانه‌ها.

 در میان بازیکنان سپاهان امید نورافکن برای پرسپولیس کری خوانده و ادعایی را مطرح کرده بود که با حملات هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مواجه شد، اما گل محمدی به طور جدی از بازیکنانش خواسته که جواب نورافکن و سایر سپاهانی‌ها را ندهند و فقط روی بازی با نساجی تمرکز کنند.

 همان‌طور که می‌دانید هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه به صورت همزمان برگزار می‌شود و در بازی حساس و سرنوشت ساز پرسپولیس و نساجی هم تقابل پرسپولیسی‌های سابق از جمله علیرضا حقیقی و علی شجاعی با این تیم دیدنی و جذاب خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته