دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1402 - 11:05
پس از بازگشت به ایران صورت گرفت

حضور قطعی نفرات مادرید برای حضور در قهرمانی آسیا/ پاداش ویژه پورسلمان پای سکو به شمشیربازان

حضور قطعی نفرات مادرید برای حضور در قهرمانی آسیا  پاداش ویژه پورسلمان پای سکو به شمشیربازان
بنا به تصمیم گرفته شده از طرف کادرفنی تیم ملی شمشیربازی حضور پاکدامن، رهبری، باهر ارسباران و فتوحی در قهرمانی آسیا قطعی است.
کد خبر : 847503

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام‌جهانی شمشیربازی سابر در مادرید اسپانیا برگزار شد و تیم ایران توانست به مدال برنز برسد و علی پاکدامن هم در بخش انفرادی در میان تمام شمشیربازان ایران بهترین عملکرد را ارائه کرد و به عنوان هفتمی رسید.

پس از این مسابقات فدراسیون جهانی شمشیربازی، رنکینگ جدید انفرادی و تیمی سابر را اعلام کرد و در بخش تیمی، ایران با یک پله صعود به رده ششم رنکینگ جهان آمد. همچنین در بخش انفرادی هم علی پاکدامن به جمع ۱۶ بازیکن اول رنکینگ جهان برگشت.

پس از پایان مسابقات صبح امروز (دوشنبه) شمشیربازان به ایران بازگشتند و طبق اعلام کادرفنی سابریست‌ها چند روزی را به استراحت خواهند پرداخت و دوباره مرحله جدید اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا روز دوم یا سوم خرداد ماه و به مدت ده روز در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.

با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر خرداد ماه در چین برگزار خواهد شد و عملکرد خوبی که علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران در جام جهانی مادرید داشتند بنا به نظرکادرفنی حضورشان در چین قطعی شده است و باید دید آیا شمشیرباز دیگری به جمع نفرات اضافه خواهد شد یا خیر.

همچنین در زمانی که سابریست‌ها برای دریافت مدال روی سکو حضور داشتند، در همان زمان رییس فدراسیون شمشیربازی پاداش ویژه‌ای را به شکل یورو به آنها پرداخت کرد تا بدین ترتیب زحمات آنها نادیده گرفته نشود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته