دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1402 - 15:57
در بخش خواهران و به میزبانی فیروزکوه؛

تيم خراسان‌ شمالی قهرمان مسابقات بدمينتون دانشگاه آزاد اسلامی شد

تيم خراسان‌ شمالی قهرمان مسابقات بدمينتون دانشگاه آزاد اسلامی شد
تیم كاركنان و اعضای هیئت علمی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ شمالی عنوان قهرمانی مسابقات بدمينتون دانشگاه آزاد اسلامی را به دست آورد.
کد خبر : 847394

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات قهرمانی بدمینتون استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم برگزار شد که تیم خراسان شمالی (منطقه ۸) در دو گروه چهارتایی با تیم استان‌های مازندران، سازمان مرکزی و چهارمحال و بختیاری به صورت دوره‌ای باهم به رقابت پرداختند.

تیم خراسان‌شمالی و مازندران به عنوان تیم‌های برتر گروه «الف» به مرحله بعد راه یافتند و از گروه «ب» بعد از رقابت تیم‌های تهران، زنجان، کرمان و فارس دو تیم استان فارس و تهران به مرحله نیمه‌ نهایی رسیدند.

تیم خراسان‌شمالی در مرحله نیمه‌ نهایی با تیم فارس، تهران و مازندران به رقابت پرداخت که در نهایت با برتری سه بر یک تیم خراسان‌شمالی در مقابل تیم تهران قهرمانی این دوره از مسابقات از آن استان خراسان‌شمالی شد، تیم تهران نایب قهرمان و تیم‌های مازندران و فارس نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

نفرات برتر مسابقات انفرادی هم از آن اعضای تیم خراسان‌شمالی شد. در بخش انفرادی ۳۱ ورزشکار در قالب مسابقات تک حذفی به رقابت پرداختند که در نهایت رویا افراسیابی، فاطمه فرخی از تیم استان خراسان‌شمالی (منطقه ۸) رتبه‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند و طیبه سلیمانی از تیم خراسان‌شمالی و فاطمه علی‌آبادی از تیم مازندران (منطقه ۳) به صورت مشترک مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی بانوان خراسان‌شمالی در قالب تیم منطقه ۸ دومین سال متوالی است که قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته