دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1395 - 14:04

رئیس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران استوارنامه خود را تقدیم ظریف کرد

رئیس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان استوارنامه خود را تقدیم ظریف کرد.
کد خبر : 84720

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، خانم ماریا دو تسنکو روز گذشته (چهارشنبه) در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.


محمدجواد ظریف در این دیدار تبادل همکاری‌های دو طرف در چارچوب اطلاع‌رسانی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها درباره وقایع تاریخی و اسناد حقوقی سازمان ملل متحد را سودمند و مفید دانست.


وی برگزاری نمایشگاه برای آشنایی و اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر درباره فرآیندهای سازمان ملل متحد و شناخت دیدگاه‌های رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در زمینه قطعنامه مصوب در مجمع عمومی سازمان ملل درباره مقابله با خشونت و افراط‌گرایی و تروریسم که مخاطرات این پدیده شوم و جنایات سازمان یافته و مبارزه با مواد مخدر، همه کشورها را متاثر ساخته، از جمله دیگر زمینه‌های فعالیت‌های سازمان ملل متحد توصیف کرد.


ماریا دوتسنکو با بیان آثار و نتایج برجام در پیشبرد همکاری‌های سازمان ملل متحد با جمهوری اسلامی ایران گفت: «ما امیدواریم در این دوره جدید، سطح همکاری‌های سازمان ملل متحد با موسسات علمی و دانشگاهی را افزایش دهیم و آمادگی داریم با برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد حقوقی و وقایع تاریخی، تبادلات فی‌مابین در زمینه همکاری‌های بین‌المللی سازمان ملل متحد و جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء بخشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته