دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1402 - 21:11
در جام ملت‌های آسیا قرعه خوبی داریم

پورعلی‌گنجی: یک لغزش کوچک ممکن است قهرمانی را از ما بگیرد+ فیلم

پورعلی‌گنجی: یک لغزش کوچک ممکن است قهرمانی را از ما بگیرد+ فیلم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال آخر فصل است و یک لغزش کوچک ممکن است قهرمانی را از ما بگیرد.
کد خبر : 847042

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی پورعلی‌گنجی پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان اظهار داشت: به تمام هواداران پُر شور خودمان برای این پیروزی تبریک می گویم. خداراشکر با تمرکز کافی توانستیم بازی را با نتیجه چهار بر صفر پیروز شویم.

وی درباره اینکه با توجه به فشار زیاد روی تیمتان آیا مصمم بودید نیمه نخست را کار تمام کنید، گفت: به هر حال آخر فصل است و یک لغزش کوچک ممکن است قهرمانی را از ما بگیرد. به همین دلیل از ابتدای بازی تصمیم گرفتیم با قدرت کامل، تمرکز کامل و پشت همدیگر مانند برادر بجنگیم و نتیجه لازم را بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره موکول شدن تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی عنوان کرد: سپاهان هم تیم قابل احترامی است و آنها هم برای پیروزی تلاش می‌کنند.اما ما تصمیمان بر این بود که هفته بازی پایانی لیگ را پس از شکست مقابل سپاهان ببریم که خداراشکر تاکنون 6 بازی را بُرده‌ایم و به امید در بازی هفتم هم مقابل تیم نساجی دیدار را با بُرد تمام کنیم تا قهرمان لیگ شویم.

مدافع تیم ملی در واکنش به قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در گروه خوبی قرار گرفتیم، امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم و قهرمان آسیا شویم. تیم‌های قدرتمند آسیا زیاد هستند، استرالیا، کره، ژاپن و عربستان تیم‌های مدعی هستند و ایران در کنار این تیم‌ها جزو قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود. باید خیلی خوب برنامه‌ریزی کنیم و بازی‌ها و اردو‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم.

ادامه صحبت‌های او را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته