دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1402 - 20:38
اتهام عجیب نورافکن به نتایج لیگ برتر:

آنهایی که از پشت پرده خبر دارند می‌دانند سپاهان قهرمان شده است!

آنهایی که از پشت پرده خبر دارند می‌دانند سپاهان قهرمان شده است!
ملی‌پوش تیم سپاهان گفت: آنهایی که فوتبال را می‌شناسند و از خبرهای پشت پرده اطلاع دارند می‌دانند که سپاهان قهرمان این فصل شده است.
کد خبر : 847038

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید نورافکن در پایان دیدار سپاهان و پیکان که با برتری ۵ بر صفر نماینده اصفهان به پایان رسید، اظهار داشت: باید یک مقدار هوشیارانه با ملوان بازی می‌کردیم. قهرمانی متعلق به سپاهان است. می‌توانستیم دو گل دیگر به پیکان بزنیم و به ۳ امتیاز رسیدیم. گفته بودم تکلیف قهرمانی تا هفته پایانی مشخص نمی‌شود و همین طور شد. امیدوارم پنج‌شنبه مقابل مس کرمان هم خوب بازی کنیم تا برنده شویم و به قهرمانی امیدوار بمانیم.

وی درباره اینکه بازی با مس کرمان حساس است، تصریح کرد: صددرصد بازی با مس حساسیت دارد. هیچ بازی آسان نیست. اگر آسان بدانیم امتیاز می‌دهیم. نیم ساعت آخر بازی با ملوان را شل گرفتیم و برد بازی را از دست دادیم. سپاهان مستحق قهرمانی است.

ملی‌پوش تیم سپاهان درباره اینکه احتمال دارد سپاهان به رغم برتری مقابل مس کرمان قهرمان نشود، گفت: امیدوارم که این طور نشود. آن چیزی که در فوتبال وجود دارد تلاش تا آخرین لحظه است. اگر جایگاه اول را به دست نیاوردیم تلاش‌مان را کرده‌ایم. آنهایی که فوتبال را می‌شناسند و از خبرهای پشت پرده اطلاع دارند می‌دانند که سپاهان قهرمان این فصل شده است.

نورافکن در مورد اینکه مهره‌ای آماده برای سپاهان بود، عنوان کرد: تمرینات زیادی را پشت سر می‌گذرانم. تمریناتی را که مربیان برای من در نظر دارند با جدیت دنبال می‌کنم. فکر می‌کنم باید بهترین از این‌ها باشم. وظیفه‌ای که تماشاگران روی دوشم گذاشتم را به بهترین شکل انجام می‌دهم و با تمام توان در خدمت سپاهان هستم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته