دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1402 - 17:37
نقل و انتقالات بعد از بازی های لیگ و جام حذفی

درویش: حذف پرسپولیس از آسیا توطئه است/ مشکل مالیاتی برانکو را حل کردیم+ فیلم

درویش: حذف پرسپولیس از آسیا توطئه است  مشکل مالیاتی برانکو را حل کردیم+ فیلم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: براساس اسناد و مدارک ما مشکلی نداریم اما اگر عده ای به دنبال این هستند تا ما را از آسیا حذف کنند باید از آن‌هایی که این توطئه‌ها را می‌کنند بپرسید.
کد خبر : 847006

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره بازی امروز پرسپولیس با گل گهرسیرجان اظهار داشت: تقریبا امروز می‌توان گفت آخرین بازی خانگی ما است و هواداران بسیاری هم به ورزشگاه آمده‌اند و از این بابت تشکر می‌کنم از افرادی که در ورزشگاه آزادی حضور دارند. همچنین عرض عذرخواهی و شرمندگی دارم از عزیزانی که مشتاق بودند بیایند اما فضا برای آن‌ها مهیا نیست تا بیایند از نزدیک تیم را تشویق کنند. ان‌شاءالله با انرژی مثبت خودشان و با یک پیروزی خوب به استقبال هفته پایانی لیگ می‌رویم.

وی درباره برنامه‌ریزی این باشگاه برای فصل آینده لیگ برتر تصریح کرد: فعلا برنامه ما این است ابتدا لیگ و پس از آن جام حذفی را به اتمام برسانیم تا پس از آن با یک فکر، ایده جدید و همچنین ببینیم برنامه‌ریزی گل‌محمدی برای فصل آینده به چه صورتی خواهد بود تا درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش آنا ، همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه و در خصوص احتمال حذف این تیم مانند استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: براساس اسناد و مدارک ما مشکلی نداریم اما اگر عده ای به دنبال این هستند تا ما را حذف کنند باید از آن‌هایی که این توطئه‌ها را می‌کنند بپرسید، اما براساس اسناد و مدارکی که ما باید بارگذاری می‌کردیم و اسنادی که برای گرفتن مجوز حرفه‌ای لازم بود تاکنون همه چیز را مهیا کرده‌ایم.

درویش درباره اینکه آیا مشکل مالیاتی برانکو حل شد یا خیر، گفت: بله حل شد. از آن‌هایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند باید بپرسید.

وی درباره بحث مشترک دو باشگاه سرخابی گفت: متاسفانه یکسری بر نمی‌تابند که ما مجوز بگیریم و از روز اول ورق بزنید و قبل از اینکه زمان دریافت مجوز حرفه‌ای سر برسد عده‌ای دنبال این بودند تا مجوز را باطل کنند و حتی چطوری برای ما مشکل درست کنند. ما به هواداران قول می‌دهیم تا آنجایی که از دست ما بر آمده و کار‌هایی که باید انجام می‌دادیم آن صورت گرفته است. تا امروز هم کم کاستی اعلام به ما نشده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته