دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1395 - 12:18
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین خبر داد

دو محصول دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در آستانه تولید صنعتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از رونمایی دو محصول دانش‌بنیان تجاری شده خودروی کوآدرو و طرح عابربر یک‌چرخ و دوچرخ به دست آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 84700

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر مرتضی موسی‌خانی، رئیس واحد قزوین در نهمین جلسه هیات امنای این استان که با حضور حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد گزارشی از وضعیت این واحد و سایر واحدهای استان قزوین ارائه کرد.


او خبر داد اکثر شاخص های علمی، فرهنگی و آموزشی استان قزوین رو به توسعه است و ابراز امیدواری کرد مشکلاتی که برای برخی واحدها و مراکز این استان وجود دارد با تدبیر اعضای هیات امنای استان رفع شود.


موسی خانی خبر داد امروز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این واحد حاضر می‌شود و از دو محصول دانش‌بنیان تجاری‌سازی شده این دانشگاه رونمایی می‌کند.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: «با حمایت‌های رئیس دانشگاه و نظارت دقیق او موفق به رسیدن به مرحله تولید خودروی کوادرو و اخذ مجوز طرح ملی از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده‌ایم.» موسی‌خانی از سازمان انرژی اتمی و نمایشگاه بین المللی تهران، به عنوان نخستین خریداران این خودرو نام برد.


موسی‌خانی هم‌چنین خبر داد طرح عابر‌ بر یک‌چرخ، و دوچرخ این واحد نیز رونمایی می‌شود.


اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در نهمین جلسه این هیات، برای فعال‌ کردن شعبه پارک علم و فناوری در قزوین، طرح شهرک فناوری آزاد(شفا) و مراکز سرمایه‌گذاری و شرکت‌های دانش‌بنیان تصمیم‌گیری کردند. آن‌ها هم‌چنین ساخت سالن آمفی‌تئاتر بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و احداث مرکز رفاهی این دانشگاه را تصویب کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته