دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌‌وگوی آنا با یک پژوهشگر دانش‌آموزی عنوان شد؛

انتخاب بهترین کالاها با هوش مصنوعی مقایسه دنیایی کالاها

انتخاب بهترین کالاها با هوش مصنوعی مقایسه دنیایی کالاها
عمادالدین عابدی عنوان کرد: با پروژه WORD OF MOBILE و مقایسه کالاها می‌توان بهترین محصولات را انتخاب و خریداری
کد خبر : 846963

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان از چهارشنبه با حضور مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، حامد حسن‌پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و جمشید صباغ‌زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

براین اساس، عمادالدین عابدی پژوهشگر و دارنده محصول هوش مصنوعی مقایسه دنیایی کالاها در این جشنواره حضور پیدا کرده است.

خبرنگار آنا در حاشیه این مراسم با عابدی گفت‌وگویی را انجام داده است.

عابدی با بیان اینکه از مدرسه دکتر شفیع استان اصفهان در نمایشگاه فرهیختگان جوان حضور پیدا کردم، اظهار کرد: اسم پروژه ما WORD OF MOBILE یعنی دنیای موبایل است و ما با محصول خود کانجام دادیم تا بتواند بهترین کالاها را مقایسه و انتخاب کند و اینکه ببیند کدام کالا بهتر است.

وی اضافه کرد: زبان پایتون یا زبان ساده سرعت بالایی دارد و کدنویسی را برای ما آسان‌تر می‌کند، اما سرعت اجرای آن در مقایسه با سایر زبان‌ها کمتر است.

انتخاب بهترین کالاها با هوش مصنوعی مقایسه دنیایی کالاها

پژوهشگر و دارنده محصول هوش مصنوعی مقایسه دنیایی کالاها درباره نحوه کدنویسی برای دریافت بهترین کالا بیان کرد: ابتدا تمامی اطلاعات کالاها را می‌نویسیم، به‌عنوان مثال اطلاعات دو خودرو را می‌نویسیم و پاسخ را دریافت می‌کنیم و کالاهایی مثل خودروها، منازل، لپ‌تاپ و سایر کالاها را با برنامه‌نویسی که انجام دادیم می‌توانیم مقایسه کنیم.

عابدی تبیین کرد: با این کار تصمیم‌گیری را برای مردم راحت‌تر کردیم تا بهترین کالا را خریداری کنند.

وی درباره اینکه آیا محصول شما نمونه خارجی دارد؟ گفت: بله محصول نمونه خارجی دارد و یک سال و نیم برای طراحی نرم‌افزار وقت گذاشتیم تا به ثمر برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته