دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1402 - 16:23
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر:

تعلیم و تربیت غنی‌شده با آموزه‌های دینی از وظایف معلمان است

تعلیم و تربیت غنی‌شده با آموزه‌های دینی از وظایف معلمان است
یوسف مردانی کچوئی عنوان کرد: تعلیم و تربیت غنی شده با آموزه‌های دینی که فطرت انسان براساس آن نیز نهاده، جزء وظایف همه خواهند بود.
کد خبر : 846875

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشن پایانی پیش دبستانی، جشن الفبا و جشن پایانی دوره ابتدایی با حضور و همراهی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر، نماینده حقوقی مدارس پسرانه سما، جمعی از مسئولان اداره آموزش و پرورش استان بوشهر و والدین دانش‌آموزان در سالن اجتماعات هتل ورزش بوشهر برگزار شد.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در این مراسم گفت: بسیار خرسندو خوشحالیم که یک سال تحصیلی دیگر را به پایان رسانده‌ایم که این مهم مرهون تلاش همکاران و معلمان دلسوزی است که عاشقانه و خالصانه در سنگر تعلیم و تربیت به رسالت پیامبری خود می‌پردازند.

یوسف مردانی کچوئی اضافه کرد: این جشن به مناسبت فراگیری علم و دانش برای نوگلان و نونهالانی است که در ابتدای ورود به مدرسه با چشمان معصوم خود، دست و دهان معلم خود را دنبال کردند که چطور بگویند و چطور بنویسند و اکنون در پایان سال با تلاش‌های معلمان و از سوی اولیای دانش‌آموزان این مهم محقق شده است.

تعلیم و تربیت غنی شده با آموزه‌های دینی از وظایف معلمان است

وی با بیان اینکه نونهالان در آینده‌ای نه چندان دور در سنگر مسئولیت‌های اداری، آموزشی، صنعتی و پزشکی کشور تحویل گیرنده آنچه ما برای آنان باقی گذاشته‌ایم خواهند بود، افزود: تلاش ما در انتقال علم و دانش و فرهنگ غنی ایران اسلامی جزئی از رسالت الهی خواهد بود که وظایف ما را سخت، حساس و بااهمیت خواهد کرد.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر تبیین کرد: در کشوری که پهنای تاریخ قدمت دارد و فرهنگ غنی دینی نیز در رگ‌های آن جریان دارد، تعلیم و تربیت غنی شده با آموزه‌های دینی که فطرت انسان براساس آن نیز نهاده، جزء وظایف همه خواهد بود.

مردانی کچوئی عنوان کرد: ایجاد تنوع در برنامه‌های آموزشی، نشاط‌سازی مدرسه، ماندگار و خاطره‌انگیز کردن نخستین سال تحصیلی برای دانش‌آموزان و والدین، تقدیر از تلاش‌های یکساله مسئولان و معلمان و ایجاد محیط صمیمی کادر اجرایی و والدین از اهداف این جشن بود.

تعلیم و تربیت غنی شده با آموزه‌های دینی از وظایف معلمان است

سیده خیرالنسا محمدی یوسف‌نژاد مدیر دبستان دخترانه سمای 1 بوشهر هم در این مراسم از تلاش‌های معلمان و مربیان قدردانی کرد و افزود: در طول سال تحصیلی آموزگاران باید با دانش‌آموزان به‌گونه‌ای رفتار کنند که در رشد تربیتی دانش‌آموزان تأثیر بسزایی داشته باشد.

در پایان از نفرات برتر مسابقات طرح قدس و مسابقات علمی پایه چهارم تجلیل شد و همچنین به دانش‌آموزان پیش‌دبستانی، کلاس اول و ششم لوح یادبود و جوایز اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب