دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1402 - 15:42
جام ملت‌های آسیا و سطح توقعات مردم

از خنده های قلعه نویی تا تیم هایی که حریف تدارکاتی هستند/ تیم ملی آماده کره،ژاپن یا عربستان باشد

از خنده های قلعه نویی تا تیم هایی که حریف تدارکاتی هستند  تیم ملی آماده کره،ژاپن یا عربستان باشد
خنده‌های امیر قلعه نویی بعد از قرعه کشی جام ملت‌های آسیا گویای همه چیز بود.
کد خبر : 846874

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی با سه تیم امارات، هنگ کنگ و فلسطین همگروه شد البته با توجه به صعود دو تیم به مرحله بعدی ما تقریباً در هر گروه دیگری هم که می افتادیم شانس صعود داشتیم و برای مرحله مقدماتی نگرانی خاصی وجود ندارد اما به هر حال گروهی که در آن قرار گرفته ایم یک گروه ساده است و می‌توان گفت هر سه بازی تیم ملی و حتی بازی با امارات را به چشم یک دیدار تدارکاتی دید.

 با خنده هایی که امیر قلعه نویی پس از قرعه کشی انجام داد نشان داد که از قرعه تیم ملی کاملا راضی است و به قول خودش قرعه قرعه خوبی است اما به هر حال این نکته را نباید فراموش کرد که در جام ملت های آسیا سطح توقعات مردم و فوتبالدوستان بالاست و همه انتظار دارند تیم ایران با سه پیروزی راهی مرحله بعد شود و در نهایت به فینال جام ملت های آسیا برود. البته قلعه‌نویی قاعدتاً می گوید ما با کی‌روش هم به فینال نرسیدیم اما به هر حال در آستانه مسابقات که قرار بگیریم سطح توقعات بالاتر هم می رود و سرمربی تیم ملی از الان باید با این مسأله کنار بیاید.

در میان تیم های همگروه ایران دو تیم عربی حضور دارند و یکی از شرق آسیا که البته هیچکدام رقبای چندان قدرتمندی نیستند. بازیکنان تیم ملی باید این دیدارها را به چشم بازی‌های تدارکاتی نگاه کنند و بلافاصله برای بازی های بزرگ تر و حساس مثل کره، ژاپن یا عربستان آماده شوند. آنچه مسلم است این که ایران باید قبل از شروع مسابقات خود را برای رویارویی با امثال ژاپن و عربستان آماده کند.

امیر قلعه نویی حتماً هنوز خاطره بازی با کره جنوبی که در ضربات پنالتی باختیم را در ذهن دارد. در جام ملت‌های آسیا نتیجه بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و  قلعه نویی حتما می‌داند که فوتبال ایران فوتبالی کاملاً نتیجه گراست و البته مردم انتظار دارند تیم ملی کشورشان در سطح آسیا آقایی کند. مردمی که در جام جهانی هم انتظار صعود از مرحله گروهی را داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته