دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1402 - 11:00
سرداور مسابقات هوافضای نمایشگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با آنا؛

مسابقات فرهیختگان به منظور آشنایی دانش آموزان با محیط دانشگاه برگزار می‌شود

مسابقات فرهیختگان به منظور آشنایی دانش آموزان با محیط دانشگاه برگزار می‌شود
سرداور مسابقات هوافضای نمایشگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات فرهیختگان جوان به منظور آشنایی دانش آموزان با دانشگاه‌ها برگزار می‌شود تا بدانند در آینده چه اتفاقاتی در فضای دانشگاه‌ها خواهد افتاد.
کد خبر : 846803

علی عبدی حق سرداور مسابقات هوافضای نمایشگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: این مسابقات تحت عنوان مسابقات فرهیختگان جوان به منظور آشنایی دانش آموزان با دانشگاه‌ها برگزار می‌شود تا بدانند در آینده چه اتفاقاتی در فضای دانشگاه‌ها خواهد افتاد.

وی افزود: این مسابقات بدین منظور برگزار می‌شود تا دانش آموزان با محتوای رشته‌های مختلف آشنا شوند. این مسابقات در قالب ۸۹ تیم دو بخش ۳۰ تیم برای موشک آبی و مابقی برای گلایدر در خدمت بچه‌ها هستیم تا آن‌ها را برگزار کنیم.

سرداور مسابقات هوافضای نمایشگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این مسابقات در ۳ روز از تاریخ ۲۰ اردیبهشت آغاز شده و ۲۲ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

عبدی حق گفت: تیم‌هایی که امروز هستند در قالب ۵۰ تیم برای گلایدر و ۳۰ تیم برای موشک آبی از رده دبستان تا دبیرستان شرکت می‌کنند و نتیجه نهایی روز اختتامیه برای تمام تیم‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته