دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1402 - 19:52
مصطفی جوادی از آینده‌های وزنه برداری است

انوشیروانی: وزنه برداری افت کرده اما در آینده انتظارات را برآورده می کنیم

انوشیروانی: وزنه برداری افت کرده اما در آینده انتظارات را برآورده می کنیم
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: درست است که وزنه برداری افت زیادی کرده، اما با دعا‌های آن‌ها و عنایت خداوند، تلاش همه مجموعه وزنه برداری و ملی پوشان در ماه‌ها و سال‌های آینده آن انتظاری که از ما دارند را برآورده کنیم.
کد خبر : 846753

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پس از کسب ۲ مدال برنز میرمصطفی جوادی گفت: ابتدا سلام عرض می‌کنم خدمت همه مردم، ورزش دوستان عزیز و همه کسانی که این مطلب را می‌خوانند. خدا را شکر آقا مصطفی یکی از شانس‌های و بهترین وزنه برداران ما در آینده خواهد بود. او با انگیزه و جوان است و مطمئن هستم که به رکورد‌های بالاتری دست پیدا خواهد کرد.

انوشیروانی این را گفت و ادامه داد: بعد از برگزاری انتخابات بلافاصله اردو‌ها را آغاز کردیم. انصافا بچه‌ها با غیرت و تعصب دارند کار می‌کنند. امیدوارم این چرخه را تداوم ببخشیم. قطعا یکی از برنامه‌های ما این است که به لحاظ کیفی شرایط را بهتر کنیم و این مدال‌های وزنه برداری که ناقابل است را تقدیم مردم کنیم. مردم انتظار زیادی از وزنه برداری دارند و این مدال‌ها مبارک شان باشد. به مردم قول می‌دهیم؛ درست است که وزنه برداری افت زیادی کرده، اما با دعا‌های آن‌ها و عنایت خداوند، تلاش همه مجموعه وزنه برداری و ملی پوشان در ماه‌ها و سال‌های آینده آن انتظاری که از ما دارند را برآورده کنیم.»

رییس فدراسیون وزنه برداری درباره میزبانی ایران از رویداد‌های بین المللی گفت و افزود:  کشور ما همیشه جزو سکو‌های برتر دنیا و آسیا (مخصوصا آسیا) بوده است. وقتی پتانسیل داریم چرا نباید استفاده کنیم. این میزبانی‌ها و این افتخار آفرینی ملی پوشان باید مقابل چشم مردم و خانواده‌های شان باشد. یک میزیانی که شان کشور عزیز مان هم رعایت شود. ما تاییدیه جام فجر را گرفته ایم و نامه رسمی اش را هم زده ایم. زمان برگزاری را هم تنظیم خواهیم کرد که می‌افتد بعد از رقابت‌های المپیک. قرار است میزبان مسابقات غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا هم باشیم. امیدوارم این میزبانی‌ها منجر به رشد وزنه برداری ما چه به لحاظ دیده شدن، چه به لحاظ امکانات و چه به لحاظ پیشرفت شود. این اتفاق امتیاز‌های خوبی را برای وزنه برداری ما خواهد داشت تا کشور ما در بحث استعدادیابی و مواردی که گفتم در شان خودش ظاهر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته