دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1402 - 13:51
در گفتگو با آنا:

نجاتی: رنگرز با مرخصی‌ام موافقت کرد اما در اردوی بعد دعوتم نکرد/چطور می‌گویند در انتخابی شرکت نکردم؟

نجاتی: رنگرز با مرخصی‌ام موافقت کرد اما در اردوی بعد دعوتم نکرد چطور می‌گویند در انتخابی شرکت نکردم؟
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان به غیبتش در مسابقات جام تختی و انتخابی تیم ملی واکنش تندی نشان داد.
کد خبر : 846642

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات جام تختی کشتی فرنگی به عنوان چهارمین مرحله از چرخه داخلی تیم ملی در سال ۲۰۲۳ طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه پیش رو (۱۸ و ۱۹ اردیبهشت) در سالن هفت‌تیر تهران برگزار شد.این در شرایطی است که فدراسیون کشتی چندی پیش اسامی نفراتی که سهمیه حضور در این مرحله را دارند، در خروجی سایت خود قرار داد که نامی از علیرضا نجاتی در سهمیه‌های هیچ کدام از دو وزن ۶۰ و ۶۳ کیلوگرم نبود.

نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره غیبت خود در جام تختی اظهار داشت: پس از تغییر کادرفنی آنها در اردوی نخست تیم ملی از من درخواست کردند تا برای حضور در جام جهانی به جمع سایر اردونشینان اضافه شوم اما به رنگرز گفتم در این اردو اگر اجازه بدهید، شرکت نکنم زیرا مشکلات شخصی دارم.

وی افزود: بالاخره از من کلاهبرداری شده و درگیر این مساله بودم و رنگرز هم بدون هیچ مشکلی با این درخواست بنده موافقت کرد. البته پس از این موضوع از اردوی بعدی دیگر به اردوها دعوت نشدم. من نمی‌دانم چطور است که می‌گویند من در چرخه شرکت نکرده‌ام، زیرا من از جهانی سال قبل سهمیه حضور در جام تختی را داشتم و حقم بود در این رویداد شروع به کار کنم تا با عملکردی خوب وارد چرخه حضور در اردوها شوم.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در پایان تصریح کرد: خیلی از کشتی‌گیران سهمیه جام تختی نداشتند و در مسابقات قهرمانی کشوری حذف شدند اما باز به آنها سهمیه داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته