دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1402 - 09:00
در گفت‌وگو با آنا

صادقی: به دنبال کسب بهترین رتبه در تاریخ لیگ برتر هستیم/ مقابل استقلال با تمام قوا به زمین می‌رویم

صادقی: به دنبال کسب بهترین رتبه در تاریخ لیگ برتر هستیم  مقابل استقلال با تمام قوا به زمین می‌رویم
مربی تیم مس رفسنجان گفت: در سومین فصل حضور مس در لیگ برتر به دنبال کسب بهترین رتبه تیم مس هستیم.
کد خبر : 846399

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین وضعیت مس رفسنجان برای میزبانی از استقلال و اینکه تیمش چقدر امید دارد تا به عنوان چهارمی لیگ برتر دست یابد، اظهار داشت: همه تلاش خود را می کنیم تا کیفیت فنی‌مان را حفظ کنیم و ارتقا بخشیم. در کنار آن هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه در این هفته‌ها روند رو به رشدی داریم البته رقابت خیلی خوبی بین تیم ما با تراکتور و گل‌گهر سیرجان برای کسب رتبه چهارم در پایان فصل وجود دارد.

وی ادامه داد: هفته قبل با توجه به نتایجی که به دست آمد و مقابل ملوان برنده شدیم و گل‌گهر مقابل آلومینیوم اراک امتیاز نگرفت یک رده بالا آمدیم و در جایگاه پنجم قرار گرفتیم. همه تلاش خود را در دو هفته پایانی خواهیم کرد. سعی می کنیم فوتبال تماشاگرپسندی را بازی کنیم، روند رو به رشدمان را حفظ کنیم و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. در بازی قبل دو بازیکن مصدوم داشتیم اما آنها هم به شرایط بازی رسیده‌اند و این هفته برابر استقلال هیچ‌یک از بازیکنان تیم غایب نیستند.

مربی تیم مس رفسنجان در مورد اینکه تیمش این فرصت را دارد تا بهترین رتبه را در تاریخ لیگ برتر ثبت کند، تصریح کرد: در سومین فصل حضور مس در لیگ برتر هستیم. فصل اول این تیم هشتم شده، فصل دوم به جایگاه ششم رسیده و در حال حاضر پنجم هستیم. تلاش می‌کنیم تا ضمن حفظ این رده جدول، در دو هفته پایانی برای رسیدن به رتبه بالاتر به مصاف رقبا برویم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته