دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از نوآر یو نسبو تا یک جنایت عهد ویکتوریایی

بهترین کتاب‌های جنایی جدید معرفی شد

بهترین کتاب‌های جنایی جدید معرفی شد
یو نسبو با ثبت فروش 55 میلیون نسخه کتاب در سراسر دنیا بی قید و شرط لقب سلطان نوآور منطقه اسکاندیناوی و یک سوپراستار جنایی نویس جهانی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : 846375

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز یو نسبو با ثبت فروش 55 میلیون نسخه کتاب در سراسر دنیا بی قید و شرط لقب سلطان نوآر منطقه اسکاندیناوی و یک سوپراستار جنایی نویس جهانی را به خود اختصاص داده است.

«ماه قاتل» نوشته یو نسبو: این نویسنده نروژی (فوتبالیست و خواننده راک سابق) اخیراً کارهای ضعیفی منتشر کرده بود اما با «ماه قاتل» نشان داد که به فرم اصلی خودش برگشته است. کارآگاه معروف قصه های یو نسبو، هری هول، حالا از نیروی پلیس کناره گیری کرد و در لس آنجلس زندگی می کند. او در این داستان، با یک قاتل روانی بسیار باهوش رو به رو است. وقتی که یکی از نزدیکان هری هول به خطر می افتد، هری مجبور می شود که دست به کار شود.

«فاین شید» نوشته کیت گریفین: اولین رمان کیت گریفین به نام «کیتی پک و قاتلهای تالار موسیقی» غوغایی باشکوه در دنیای غم انگیز و در عین حال غیرقابل مقاومت سالن های موسیقی ایست اند لندن در دهه 1880 بود. و رمان‌های جنایی-تاریخی بعدی او، حال و هوای آن کتاب را حفظ کرده ‌اند. حال و هوای ویکتوریایی بیشتری در جدیدترین رمان گریفین، «فاین‌شید» با ارجاعاتی از «جین ایر» و «باغ مخفی» احساس می ‌شود.

«رودخانه سیاه» نوشته نیلانیانا روی: رمان های تاریخی هندی از نویسنده های انگلیسی-آسیایی مانند وسیم خان و ابیر موکرجی امروز به آثار متمایزی در داستان های جنایی بریتانیایی تبدیل شده اند. اثر جدید نویسنده هندی تبار نیلانیانا روی به نام «رودخانه سیاه» اثر درخور و قابل توجهی در همین ژانر و حال و هوا است. بعد از مرگ یک دختر هشت ساله در یک روستا، قهرمان داستان، بازرس عمر سینگ همزمان سعی می کند تا هم قاتل را پیدا کند و هم از ازدواجش با همسرش محافظت کند. این کتاب مملو از هیجان و همراه با تصویرسازی های بسیار بدیع می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته