دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1402 - 11:11
۴ غایبی که پرسپولیس روی دست پیکان گذاشت

جزئیات سفر پیکان تنها با ۱۵ بازیکن به اصفهان

جزئیات سفر پیکان تنها با ۱۵ بازیکن به اصفهان
سرمربی تیم پیکان در بازی حساس تیمش با سپاهان فهرست تیمش کامل نیست.
کد خبر : 846366

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که مجتبی حسینی نمی‌تواند فهرست ۲۰ نفره تیمش را تکمیل کند و نهایتاً ۱۷ تا ۱۸ بازیکن با این تیم به اصفهان خواهند رفت.

ابراهیم صالحی، ساسان حسینی و بهروز نوروزی‌فر در بازی هفته قبل برابر پرسپولیس ۳ اخطاره شدند و مقابل سپاهان محروم خواهند بود. مجتی حقدوست و امیرحسین غلامی پیش از این با پارگی رباط صلیبی مواجه بودند. سامان فلاح که به دلیل تصادف در نوروز تا پایان فصل غایب است، امیر حسین عزیزی، دانیال جهانبخش، امیر شبانی و علی رمضانی به دلیل مشکل از ناحیه همسترینگ غایب هستند. عضله دوقلوی محمدعلی کاظمی در بازی با پرسپولیس آسیب دید و احتمالاً به بازی با سپاهان نمی‌رسد. اگرچه کادرپزشکی درمان روی این بازیکن را ادامه می‌دهد.

محمدرضا رئوفی منش و محمد بلبلی هم مصدوم هستند تا سرمربی این تیم ۱۳ غایب در مصاف با سپاهان داشته باشد. در چنین شرایطی مجتبی حسینی تنها ۱۵ بازیکن در اختیار دارد و ناچار است برای تکمیل فهرست ۲۰ نفره تیمش از تیم‌های امید و جوانان پیکان بازیکن اضافه کند که ترجیح سرمربی پیکان استفاده از دو تا سه بازیکن آکادمی باشگاه است و وی با فهرست کامل تیمش را به اصفهان نمی‌برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته