دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 12:23
همزمان با روز بزرگداشت شهدا انجام شد؛

تجلیل از سرپرست واحد گرمسار به عنوان خادم افتخاری شهیدان/ عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام

دکتر طاهره میرساردو سرپرست واحد گرمسار در مراسم 22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا به عنوان خادم افتخاری شهیدان معرفی و از وی تقدیر شد.
کد خبر : 8463

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های گرمسار و آرادان در گلزار شهدای گرمسار و با حضور خانواده های معظم شهداء ، ایثارگران و مسئولین برگزار شد، از سرپرست واحد گرمسار به عنوان همسر جانباز شهید و خادم الشهداء وخادم افتخاری شهیدان تقدیر شد.


در تقدیرنامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمسار آمده است: سالروز پرمیمنت تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید به فرمان ملکوتی امام خمینی(ره) بهانه ای شد تا ضمن عرض خداقوت به شما خادم افتخاری شهیدان وخاندان معز این خداباوران، از زحمات خالصانه ی جنابعالی در پاسداری از ارزش های معنوی واخلاقی، تقدیری اندک که به مثابه قطره ای است در برابر دریا، بعمل آوریم.


بی تردید، زمانه نام تو را در کتیبه ای از جنس نور و روشنایی، حک خواهد نمود، تو را که بی منت در این مسیر والا، گام نهاده ای. به امید آنکه با تاسی از طریق بی بدیل شهیدان و ایثار جانبازان گرانمایه و آزادگان سرافراز، در تمام شئونات زندگی، موفق و موید باشید و مورد شفاعت شهیدان در هر دو سرا واقع شد.


عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام واحد گرمسار



به گزارش آنا، همچنین همزمان با 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به همت دفتر امور شاهدو ایثارگران واحد گرمسار در مراسمی یادوخاطره شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.


حجت الاسلام سعدالله حسنی رئیس ستاد اقامه نماز واحد گرمسار با اشاره به اینکه از فضیلتی که خدا نصیب شهیدان کرده این است که آنها شادمان و به آنها که در پی شان هستند و هنوز به آنها نپیوسته‏ اند بشارت می ‏دهند که بیمی بر آنها نیست و اندوهگین نشوند گفت: شهداء رفته‌اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته‌اند، شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهداء مرزبانان بیداری، شهیدان، پیامبران حماسه انسان‌اند که ما را مسئولیتی دائمی داده اندکه در لحظه لحظه زندگی‌مان جاری است.


وی با گرامیداشت ۲۲ اسفند ماه که مزین به روز بزرگداشت شهدا است، برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران آرزوی بهرورزی و سلامتی و برای خادمان بزرگوار شهدا و ایثارگران توفیقات روز افزون خدمت خاضعانه و خاشعانه به منظور اعتلای فرهنگ والای ایثارو شهادت را از درگاه احدیت مسئلت کرده است.


همچنین کارکنان، اساتید و دانشجویان در محل قبور مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در سایت مرکزی واحد گرمسار حضور یافته و با عطر افشانی، گلباران مزار شهدا و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته