دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1402 - 10:18
معاون دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد؛

گشایش بازارچه دانشجویی صنایع خلاق در شهرکرد با ۲۱ غرفه

گشایش بازارچه دانشجویی صنایع خلاق در شهرکرد با ۲۱ غرفه
مهرداد یادگاری از گشایش نخستین بازارچه دانشجویی صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد.
کد خبر : 846138

مهرداد یادگاری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در شهرکرد از گشایش نخستین بازارچه دانشجویی صنایع خلاق در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این بازارچه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با همکاری دانشکده مهارت و کارآفرینی در ۲۱ غرفه با چهار محور فرهنگی، دانش‌بنیان، آزاد و هنری برپا شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از محصولات دانشجویان عنوان کرد و افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تولیدات خود را به‌عنوان ظرفیت دانشجویی معرفی و به بازار ارائه می‌دهند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد استقرار تیم‌های منتخب در قالب هسته‌های کاربنیان و مدارس عالی و مهارتی، حمایت از تیم‌های منتخب در راستای استقرار در مراکز رشد و شرکت در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان و حمایت از تیم‌ها برای اخذ مجوز‌های تولیدی، انجام تبلیغات برای فروش محصول از دیگر اهداف برپایی نخستین بازارچه دانشجویی خلاق عنوان کرد.

به گزارش آنا، این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز برای بازدید علاقه‌مندان در پارکینگ دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته