دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1402 - 13:01
لژیونر تیم ملی راهی اندونزی شد

توضیح سرپرست تیم ملی والیبال در مورد عدم همراهی معنوی‌نژاد

توضیح سرپرست تیم ملی والیبال در مورد عدم همراهی معنوی‌نژاد
اکبر محمدی سرپرست تیم ملی والیبال در مورد عدم همراهی معنوی‌نژاد با تیم ملی توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر : 845964

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اردوی تیم ملی والیبال کشورمان از 27 فرودین‌ماه آغاز شد و شاگردان عطایی تمرینات پرفشار خود ر برای حضور در لیگ ملت‌ها آغاز کردند. 

اکبر محمدی سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره خط خوردن معنوی‌نژاد از ترکیب تیم ملی والیبال گفت: معنوی‌نژاد برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیایی با تیم اندونزی قرارداد بسته است، به همین خاطر عطایی سرمربی تیم به او اجازه داد تا در این رقابت‌ها با تیم اندونزی شرکت کند. او از ترکیب تیم خط نخورده و در تیم ملی حضور خواهد داشت. 

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به این سوال که معنوی‌نژاد در لیگ ملت‌ها تیم را همراهی می‌کند، عنوان کرد: بله او در لیگ ملت‌ها در کنار تیم است. مسابقات باشگاه‌های آسیا از 24 اردیبهشت شروع می‌شود و قبل از اعزام ما به لیگ ملت‌ها به پایان می‌رسد. اولین اعزام ما 11 خردادماه است و این مسابقات هم سوم خرداد به پایان می‌رسد بنابراین همراه تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها حضور پیدا می‌کند و هیچ مشکلی وجود ندارد. 

محمدی همچنین در مورد وضعیت دیگر بازیکنان گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. هیچ یک از بازیکنان مصدوم نیستند و تمرینات پرفشار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته