دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم رسیدگی به موضوع تبدیل وضعیت نیرو‌های حجمی شهرداری تهران

لزوم رسیدگی به موضوع تبدیل وضعیت نیرو‌های حجمی شهرداری تهران
عضو شورای شهر تهران گفت: بعضاً تبدیل وضعیت نیرو‌های حجمی شهرداری تهران که در سال ۱۴۰۰ مصوب شد، عملیاتی نشده و نیرو‌های شرکت خودرو سرویس، سازمان پسماند و شرکت شهربان و حریم بان در این زمینه به ما مراجعه می‌کنند.
کد خبر : 845905

یه گزارش گروه جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی پیرهادی در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم تسریع تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر شهرداری تهران، اظهار کرد: بعضاً تبدیل وضعیت نیرو‌های حجمی شهرداری تهران که در سال ۱۴۰۰ مصوب شد، عملیاتی نشده و نیرو‌های شرکت خودرو سرویس، سازمان پسماند و شرکت شهربان و حریم بان در این زمینه به ما مراجعه می‌کنند.

وی افزود: تبدیل وضعیت تعداد ۳۵ نفر از نیرو‌های علمی و کاربردی شهرداری تهران نیز انجام نشده که لازم است معاونت منابع انسانی پیگیری لازم را انجام دهد تا مشکل معیشت آن‌ها برطرف شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری در تبدیل وضعیت نیرو‌های حجمی گرفتار شده است، گفت: سخنگوی شهرداری و یا معاون برنامه ریزی به صورت شفاف موارد را تشریح کند و بگوید که دقیقاً چه کسانی مشمول تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی افزود: برخی ۱۲ سال به صورت پیمانکاری کار می‌کنند و انتظار دارند که تغییری در وضعیت آن‌ها حاصل شود؛ کسانی که با پیمانکار کار می‌کنند نیروی شهرداری تهران هستند و این یک نقص کلی در کل کشور ماست، البته بیمه دریافت می‌کنند، اما کسانی که ۱۰ تا ۱۲ سال به این شکل فعالیت می‌کنند انتظار دارند.

چمران گفت: شاید ۳۰ تا ۴۰ درصد به کارمندان شهرداری که همین امروز نیز زیاد است، با تبدیل وضعیت افزوده خواهد شد؛ بنابراین باید فکری شود و توضیح دقیقی داده شود چراکه تعداد زیادی در دیدار‌ها از ما سوال می‌پرسند.

وی با بیان اینکه برخی افراد مراحلی را طی کرده اند و رها شده است، یادآور شد: بعضا این موضوع را مطرح می‌کردند که مبالغی را برای آزمایشات هزینه کرده اند و موضوع رها شده است که این مبلغ باید به آن‌ها بازگردانده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته