دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1402 - 10:07
با رویکرد اشتغال دانشجویان و دانش‌آموختگان؛

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامسر امضا شد

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامسر امضا شد
تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رامسر در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارت دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با رویکرد اشتغال منعقد شد.
کد خبر : 845871

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارت دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان منعقد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در این مراسم با بیان اینکه این دانشگاه به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین دانشگاه‌های فنی و مهندسی و هنر در سطح منطقه است، گفت: دانشگاه‌ها در کنار آموزش باید به سمت مهارت‌محوری حرکت کنند، چراکه امروزه آموزش بدون مهارت فایده‌ای ندارد.

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای رامسر امضا شد

علیرضا یکرنگی همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فناوری و مهارت آموزی با استفاده از امکانات طرفین را ازجمله اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان اعلام کرد.

وی افزود: توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه‌ای، فراهم‌سازی بستر‌های اشتغال دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام مأموریت‌ها و تکالیف سازمانی از دیگر اهداف اصلی این تفاهم‌نامه است.

در پایان این جلسه این تفاهم‌نامه مشترک توسط علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و علیرضا جعفری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان در هشت ماده امضا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته