دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ستاره این سریال اعلام کرد؛

اعتصاب نویسنده‌‎ها ساخت فیلم «کامیونیتی» را به تعویق انداخت

اعتصاب نویسنده‌‎ها ساخت فیلم «کامیونیتی» را به تعویق انداخت
در سپتامبر سال گذشته، استودیوی پیکاک اعلام کرد که فیلم «کامیونتی» وارد مرحله تولید شد، با این حال، در مصاحبه جدید سایت کولایدر با ستاره این سریال تانیا حسین، معلوم شد که تولید این پروژه به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان امریکا به تعویق می‌افتاد.
کد خبر : 845853

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سالها است که طرفدارهای سریال کمدی محبوب «کامیونیتی» فقط یک هدف برای یک سریال بی ادعا داشته اند: ساخت شش فصل و یک فیلم. و اخیراً به نظر می رسید که این هدف آخر (یعنی ساخت فیلم» داشت به واقعیت نزدیک می شد.

در سپتامبر سال گذشته، استودیوی پیکاک اعلام کرد که فیلم «کامیونتی» وارد مرحله تولید شده است. با این حال، در مصاحبه جدید سایت کولایدر با ستاره این سریال تانیا حسین و نقش اصلی فیلم سینمایی ساخته شده از روی این سریال، جوئل مک هال، معلوم شد که تولید این پروژه به احتمال خیلی زیاد به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان امریکا به تعویق خواهد افتاد.

«کامیونیتی» اولین بار از شبکه ان بی سی در سال 2009 پخش شد. این سریال که درباره ماجراهای گروهی از دانشجوهای یک کالج کوچک است، خیلی زود به یک سریال محبوب کالت تبدیل شد. با این حال، با توجه به تغییرات بسیار زیادی که رخ داد، از جمله کناره گیری ناگهانی خالق سریال، دن هارمون، در فصل چهارم، و چندین بار تغییر در زمان پخش سریال، «کامیونیتی» باید تلاش بسیار زیادی برای محفظ بیننده های خود می کرد.

بعد از پخش فصل پنجم پخش این سریال از شبکه ان بی سی متوقف شد و قرار شد که فصل ششم و فصل پایانی از یاهو اسکرین پخش شوند. ساخت شش فصل و یک فیلم از یکی از اپیزودهای فصل دوم به نام «الگوهای ذهن انسان» مطرح شد، در آن  اپیزود عبد، یک کارشناس رسانه، درباره یکی از سریال های ان بی سی به نام «غار» این آرزو را می‌کند. طرفدارهای «کامیونیستی» از هما اپیزود چنین آرزویی را برای سریال محبوب خودشان دارند.

** چه کسانی در پروژه فیلم حضور دارند؟

در سریال بازیگران مانند جوئلمک هال، گیلین جیکوبز، دنی پودی، ایوت نیکول براون، آلیسون بری، دونالد گلاور، کن جئونگ، شوی چیس و جیم رش حضور داشتند. بیشتر بازیگران سریال به هنرپیشه های بسیار موفقی بعد از آن تبدیل شدند. دونالد گلاور، که اخیراً حضورش در فیلم سینماییِ این سریال را تایید کرد، خودش به یک سریال ساز تبدیل شده است وتاکنون توانسته سریالهای بسیار موفق «آتلانتا» را برای اف ایکس و «گروه» را برای پرایم ویدئو بسازد. بری در فیلم ها و پروژه های تلویزیونی زیادی از بعد از «کامیونیتی» بازی کرده است، از جمله در سریال محبوب نتفلیکس «Glow».

** تاثیر اعصاب بر فیلمبرداری

مک هال در هر دو پروژه سریال و فیلم این پروژه حضور داشته است. او در مصاحبه اخیرش با کولایدر او اطلاعاتی درباره این پروژه در حال ساخت به ما داد و گفت که ادامه اعتصاب نویسنده‌ها چه تاثیری می‌تواند روی آن بگذارد. او به کولایدر گفت: «من قطعاً از انجمن نویسندگان حمایت می‌کنم و شکی نیست که دستمزد‌ها از سال ۲۰۰۷ تا به امروز ۲۳% کاهش یافته اند و این باید تغییر کند.»

او گفت که این اعتصاب‌ها روی پروژه‌های در حال ساخت و آتی زیادی تاثیر خواهد گذاشت. او گفت که نمی‌داند اعتصاب چطور روی این پروژه تاثیر می‌گذارد، ولی کمترین تاثیرش این است که این پروژه سر وقتش آماده نمی‌شود.

طرفدار‌های «کامیونیتی» به چیز‌های زیادی عادت کرده‌اند از جمله به صبر کردن؛ و صرفه نظر از اینکه این پروژه ساخته می‌شود، قطعاً آن‌ها منتظرش خواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته