دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1395 - 16:44
مدیرکل طرح‌های ملی جوانان:

جشنواره «ایران جوان» نیمه اول خرداد ماه افتتاح می‌شود

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان، از آغاز به کار جشنواره «ایران جوان» در نیمه اول خرداد ماه خبر داد و گفت: این جشنواره به مدت ۶ ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر : 84569

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن طلایی ماهانی، در خصوص اهداف این جشنواره گفت: جشنواره ایران جوان با هدف افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی برای جوانان برنامه ریزی شده است.


وی افزود: این جشنواره شامل بخش‌های متنوعی مانند نمایشگاه کالای جوان، جشنواره چندرسانه‌ای جوانان، جشنواره هنر و چندین بخش دیگر است و جوانان می‌توانند با توجه به علاقمندی و توانایی‌های خود در هر یک از این حوزه‌ها شرکت کنند.


مدیر کل طرح‌های ملی جوانان، گفت: همه بخش‌های این جشنواره برای جوانان برنامه ریزی شده است و تلاش شده از ظرفیت‌های جوانان، ابتکار و سلایق آنها نیز در برگزاری جشنواره استفاده شود.


وی با ابراز امیدواری از این که جشنواره ایران جوان بتواند مقدمه‌ای برای افزایش مشارکت اجتماعی جوانان و بالا رفتن روحیه نشاط در بین آنها باشد، اضافه کرد: در این جشنواره تلاش شده است زمینه‌های لازم برای فعالیت و مشارکت هر چه بیشتر جوانان در جامعه فراهم شود، چرا که وظیفه دستگاه‌ها ایجاد زمینه ‌ای لازم برای مشارکت جوانان است و بقیه راه بر عهده خود آنها است. امیدواریم این جشنواره بستری برای نشاط، مشارکت و ایجاد ایده‌های جدید برای جوانان باشد.


طلایی ماهانی، در خصوص نحوه ثبت نام در جشنواره عنوان کرد: فراخوان ثبت نام برای هر یک از بخش‌های جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: جوانان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته