دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1402 - 11:50
برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان؛

پشت پرده نامه مسئولان ورزشگاه آزادی به سازمان لیگ مشخص شد

پشت پرده نامه مسئولان ورزشگاه آزادی به سازمان لیگ مشخص شد
در حالی که چند ساعت دیگر به بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی زمان باقی مانده خلف وعده‌های باشگاه پیکان باعث شد تا مسئولان ورزشگاه آزادی در نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعیین تکلیف شوند.
کد خبر : 845645

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که چند ساعت مانده به بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی، صبح امروز نامه‌ای از سوی مسئولان ورزشگاه آزادی به سازمان لیگ ارسال شد که از میزبانی این بازی انصراف دادند.

روز گذشته در جلسه هماهنگی دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان، نمایندگان ورزشگاه آزادی خواهان امضای قرارداد با باشگاه پیکان بوده‌اند اما مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند که امروز قرارداد این بازی را امضا خواهند کرد ولی پیکانی‌ها خلف وعده کرده‌اند و پرداخت اجاره ورزشگاه را به گردن باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ انداختند. این درحالی است که میزبان بازی امروز پیکان است. مسئولان ورزشگاه آزادی هم به همین دلیل در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کردند که جرثقیل ها برای تعمیرات سکوها در ورزشگاه است و قرارداد رسمی هم برای این بازی امضا نشده و تکلیف پرداخت اجاره بهای آن مشخص نیست.

نکته جالب توجه اینکه باشگاه پیکان به عنوان میزبان تبلیغات محیطی و بلیت فروشی را در اختیار دارد و مشخص نیست چرا برای اجاره بهای ورزشگاه ابتدا زیر بار آن نرفته است.

این بازی امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته